جاش ارنست : آمریکا برای مقابله با داعش ، با ترکیه وارد مذاکره می شود

جاش ارنست گفت، قرار است جان آلن برای مذاکره با مقامات ترکیه به این کشور سفر کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازیو اس ای تودی؛  جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه در مورد موضوعات مختلفی نظیر داعش و ورود ترکیه به ائتلاف موسوم به مقابله با داعش و بیماری ابولا پاسخ گوی خبرنگاران بود.

جاش ارنست در مورد موضع آمریکا در مبارزه با داعش و احتمال شیوع آن در آمریکا گفت تدابیر اضافی و قرنطینه های بیشتر در 5 فرودگاه آمریکا آماده هستند تا مسافرین را مورد معاینه قرار دهند.
او در مورد فاجعه انسانی کوبانی تنها به ابراز محکومیت این حادثه بسنده کرد و افزود ما عمیقا در مورد حوادث کوبانی نگران هستیم و آمریکا قطعا از ورود ترکیه به ائتلاف مقابله با داعش برای گسترده تر شدن این ائتلاف ، استقبال می کند.وی مدعی شد ما در تحقیر داعش پیشرفت داشته ایم.

وی گفت رئیس جمهور آمریکا معتقد است که مبارزه با داعش یک پروسه بلند مدت است.
ارنست گفت کوبانی محل نمایش خشونت داعش شده که به طور کامل قابل مشاهده است. او در مورد پیشنهاد ترکیه مبنی بر ایجاد منطقه امن ، گفت این موضوع الان مد نظر نیست.

او گفت راهبرد ما در سوریه متکی به چیزی است که الان در سوریه حاضر نیست. وی بار دیگر در اظهار نظری مداخله جویانه گفت مخافان نظام قانونی سوریه می توانند بر ضد داعش مبارزه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار