دور رفت لیگ بیس بال ایران در منطقه جنوب؛

جدال حساس کرمان و بوشهر برای صدرنشینی

دور رفت رقابت های لیگ بیس بال در منطقه جنوب جریان دارد و با پیشتازی نماینده میزبان و بوشهر همراه است و مصاف این دو تیم در روز پایانی چهره تیم قهرمان را در این مرحله مشخص خواهد کرد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  نماینده کرمان با مربیگری مهدی بهرام پور و بوشهر با هدایت سیدعلی امامزاده ای روزهای نخست و دوم مقابل رقبای خود به برتری رسیدند تا بی شکست به پیش بروند.
 
کرمان و بوشهر امروز و در آخرین روز از دور رفت به مصاف هم می روند که با برگزار ی این بازی حساس سیمای تیم قهرمان مشخص خواهد شد.

 این رقابتها با دیدار نمایندگان بوشهر و کیش کلید خورد که طی آن تیم بوشهر توانست با نتیجه 16 بر 1 به پیروزی برسد. این بازی در پایان اینینگ 5 به اتمام رسید.در دومین مسابقه تیم کرمان به مصاف نماینده اصفهان رفت که میزبان با نتیجه 21 بر 6 توانست حریف خود را در پایان اینینگ 7 شکست دهد.
 
اما در دومین روز تیم بوشهر با حساب 13بر4 برابر اصفهان پیروز شد و کرمان 28بر10 مقابل کیش صاحب برتری شد.
 
امروز و در آخرین روز از دور رفت این رقابتها کرمان و بوشهر مصافی حساس خو اهند داشت و سپس اصفهان و کیش باهم پیکار خواهند کرد.
 
قابل ذکر است کیوان صفاییان سرپرست برگزاری این دوره از مسابقات است و نیما باقری نیا مسئولیت کمیته تشریفات را عهده دار می باشد. همچنین محمد حسین شاه محمودی ، حمید رضا مایلی ، سعید موحدیان ، علیرضا اعرابی ، محسن احمدی و عبدالرضا مایلی نیز داوران این دور از مسابقات هستند.
 
گفتنی است دور رفت لیگ منطقه شمال چندی پیش در سمنان برگزار شد که تیم گیلان در صدر این منطقه ایستاد.

شایان ذکر است در پایان مرحله برگشت، دو تیم برتر منطقه شمال و دو تیم نخست منطقه جنوب به مرحله نیمه نهایی لیگ بیس بال کشور راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، بییس ، بال ، جنوب ، رفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار