نهاوندیان:از حضور در میان ورزشکاران جانباز ومعلول انرژی گرفتم/ سرمایه گذاری در ورزش از ضایعات اجتماعی جلوگیری می کند

نهاوندیان در جریان بازدید از تمرینات ملی پوشان اعزامی به بازی های پاراآسیایی گفت:رویکرد دولت به طور کلی نسبت به ورزش بسیار جدی است و این امر در ورزش جانبازان و معلولین نیز صدق می کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این نشست که با حضور مسئولین و مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون درخصوص روند شکل گیری ورزش معلولین در دنیا و نیز در ایران توضیحاتی ارائه داد و پیرامون دستاوردهای ورزش جانبازان و معلولین و جایگاه رفیعی که هم اکنون در سطح دنیا دارد، صحبت کرد.
 
در ادامه نهاوندیان ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان ورزشکاران جانباز و معلول گفت: دقایقی که در کنار این عزیزان بودم، انرژی گرفتم و خوشحالم که در این ایام خجسته، در میان ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی حضور یافتم.
 
رئیس دفتر ریاست جمهور افزود: رویکرد دولت به طور کلی نسبت به ورزش بسیار جدی است و این امر در ورزش جانبازان و معلولین نیز صدق می کند و هر آنچه در توان دولت باشد، برای حمایت از ورزش انجام می دهد.
 
 نهاوندیان تصریح کرد: سرمایه گذاری در ورزش، هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری برای حفظ روحیه نشاط و امیدواری در جوانان و پیشگیری از بروز بسیاری از ضایعات اجتماعی و همانند مبحث پیشگیری بهتر از درمان است.
 
وی در ادامه گفت: دولت از کار بزرگی در ورزش جانبازان و معلولین آغاز شده حمایت می کند و تا کنون نیز در حد توان پیشتیبانی کرده ایم و از این پس نیز خواهیم کرد و گزارش این بازدید نیز به اطلاع  روحانی خواهد رسید.
 
 نهاوندیان در پایان این نشست، متنی به یادگار برای فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین مرقوم نمود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.