علیرضا احمدی: هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم/ در گروه خودمان صدرنشین می شویم

کاپیتان تیم بسکتبال با ویلچر ایران پس از شکست کویت گفت: حریف امروز ما جزو تیم های درجه 2 و 3 آسیا است و مطمئنا این مسابقه برای ما محک خوبی نبود و نباید از این برد تصور دیگری کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا احمدی گفت: تمامی حریفان برای ما جدی هستند و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم.
 
احمدی افزود: در گروه خودمان صدرنشین می شویم با تیم ژاپن در مرحله نیمه نهایی رو به رو خواهیم شد.
 
وی شرایط میزبانی کره ای ها را نامناسب خواند و گفت: در محل مسابقات یک آسانسور در نظر گرفته شده و از نظر  حمل و نقل نیز مشکلات زیادی وجود دارد. این شرایط میزبانی کره ای هاست و کاری از دست ما بر نمی آید و باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم.
 
 
 
در مسابقات مقتدرانه ظاهر می شویم
ایمان بگ زاده یکی دیگر از اعضا تیم ملی بسکتبال ایران  نیز گفت: کویت کیفیت لازم را نداشت و جزو تیم های درجه 2 و سه آسیا است. این بازی به هماهنگی ما کمک کرد تا  در مسابقات آینده مقتدرانه تر ظاهر شویم.
 
وی اظهار داشت: حریفان اصلی ما در این بازی ها کره جنوبی و ژاپن هستند و ما برای اینکه به عنوان قهرمانی برسیم باید تلاش زیادی انجام دهیم. با این حال قهرمانی در این مسابقات دور از دسترس نیست.
 
برای بازی با ژاپن آماده می شویم
وحید غلام آزاد از دیگر بازیکنان تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران پس از شکست کویت گفت: بازی تمرینی خوبی برای ما بود. ما برای بازی برابر ژاپن آماده می شویم و به احتمال زیاد در نیمه نهایی به مصاف این تیم می رویم.
 
وی در پایان اضافه کرد: تیم کویت برای اینکه سه رقمی نشود تلاش زیادی داشت.
 
مزد برتری مان را گرفتیم
مرتضی ابراهیمی عضو تیم بسکتبال با ویلچر ایران گفت: تیم کویت تازه سامان یافته و قدرت زیادی ندارد در طرف مقابل ما چند بازیکن لژیونر داریم.

وی افزود: در این بازی بهتر و هماهنگ تر از دیدار با مالزی بودیم و مزد برتری مان را هم گرفتیم.
 
ابراهیمی با بیان اینکه قول قهرمانی نمی دهیم تصریح کرد: همه تیم ها به خصوص کره جنوبی و ژاپن کار و پیشرفت کرده اند. با این وجود با تمام توان برای قهرمانی تلاش می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار