Delivery Simulator؛

يك بازي جذاب شبيه به بازي قديمي king of the Road + دانلود

یک گاراژ پر از انواع وسایل نقلیه در خدمت شماست برای جابجایی بار! یک بازی هیجان انگیز دیگر در استور ویندوز فون که طرفدارهای خیلی زیادی پیدا کرده و امتیاز عالی بدست آورده است، دریچه پیشنهاد می کند این بازی را از دست ندهید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Delivery Simulator یک عنوان شبیه ساز می باشد که توسط EVERYONE برای ویندورفون ساخته شده است. همیشه سری بازی های  Delivery Simulator یک گیم پلی عالی داشتند؛ وجود ساخت MOD برای بازی، جاده ها و شهر های زیبا و... این ها همه نکات مثبت بازی بودند. حال EVERYONE قصد دارد تا تمام این نکات مثبت را به همراه چندین ایده کاملا تازه و فوق العاده آن ها را به Delivery Simulator انتقال دهند. در ادامه به نقد این شبیه ساز شاهکار خواهیم پرداخت.

کامیون سواری

در این بازی گرافیک حرف اول را میزند. تجربه نوع و جدید در این بازی احساس خواهید کرد به گونه ی که چشم هر گیمری را خیره می کند. تحولی جدید در سبک رانندگی با کامیون در تلفن های هوشمند ویندوزفون بوجود آمده است. درختان و درختچه های کنار خیابان بصورت سه بعدی و کاملا شبیه سازی شده می باشند. جلوه های ویژه گرافیکی به خوبی نقش خود را در این بازی ایفا کرده اند. در بازی Delivery Simulator به شما ماموریت داده می شود که با استفاده از کامیون و تریلر رانندگی کنید و محموله خود را به سلامت به مقصد برسانید. در این بازی باید کل تمرکز و حواستان به کامیون و تریلر باید باشد زیرا شما نقش یک راننده تریلر را به عهده دارید و می خواهید رانندگی خود را به رخ تمامی گیمرهای دنیا بکشید.

کامیون سواری

از آنجایی که شما در رانندگی نمره عالی را کسب می کنید یک ماموریت جدید به شما اعلام می شود و از شما می خواهند این ماموریت هم مانند ماموریت قبلی خود با موفقعیت به اتمام برسانید. مرحله بعدی ماموریت شما، کار با لیفتراک می باشد که در این مرحله مجبور هستید بیشترین احتیاط را داشته باشید زیرا جعبه ها و وسایل بسیار ظریف و شکستنی هستند جدا از آن با هر خطا شما در رنکینگ جهانی رتبه کمتری کسب می کنید که این برای شما یک نمره منفی می باشد. در این بازی به شما ستاره داده می شود تا بتوانید ماشین ها و کامیون های بروز تری را آزاد کنید. این بازی که از گرافیک بسیار بالای برخوردار می باشد توانسته است در رتبه بسیار بالای در ویندوزاستور قرار بگیرد.

کامیون سواری

خطر و هیجان، زمانی به شما دست می دهد که محموله های ارتش را به سلامت به مقصد برسانید باید آنقدر جرات داشته باشید که محموله خود را رها نکنید از منجفر شدن کامیون خود نترسید و مثل یک تکاور به راه خود ادامه دهید و تمام موانع را از سر راه خود بردارید. این مسابقه در 30 سطح جهانی برگزار می شود. در بازی صداها نقش موثری دارند صدا گذاری بر روی این بازی حرفه ی صورت نگرفته است.

کامیون سواری

فضای سه بعدی داخل ماشین واقعا شما را شگفت زده می کند می توانید از آینه های کنار ماشین برای دنده عقب استفاده کنید و یک رانندگی واقعی را تجربه کنید. اگر از آن جمله از گیمرهای هستید که به آهنگ متن بازی توجه خواصی دارید بازی Delivery Simulator این امید را به شما می دهد که تنها با کلیک کردن روی پخش ماشین اهنگ های مورد علاقه خود را گوش کنید یا حتی از آهنگ های خودتان برای گوش کردن در ماشین استفاده کنید. این بازی هر 30 روز یک بار به روز می شود و امکانات جدیدی به آن اضافه می شود و هر دوهفته شما می توانید بازی خود را به روز کنید.

کامیون سواری

چرخش گوشی توسط دستان شما، تعبیه یک فرمان کوچک برای کنترل ماشین در گوشه تصویر، ایجاد دو فلش کوچک در کنار تصویر که برای هدایت به چپ و راست است، من چرخش گوشی رو ترجیح می دهم چون در بازی حالت طبیعی فرمان زیر دستها حس می شود، این بازی حجم مناسبی دارد که فضای غیر معقولی در گوشی اشغال نمی کند، صداگذاری ماشین ها در حد انتظار نبود و بنظرم با، صدای بسته بازی کردن خیلی بهتر می باشد، یک قسمت Free Driving وجود دارد که می توانید نقشه و ماشین انتخاب کرده و رانندگی کنید و لذت ببرید، نکات مربوط به دنیای ماشین ها (کار با لیفتراک، طراحی، وصل کردن کانتینر به تریلی...) واقعا جلب توجه می کند، دوربین قابل تنظیم می باشد. هم از فضای داخل کابین و هم از فضای بیرون قابل کنترل هست. به علاقه مندان رانندگی توصیه می کنم که حتما این بازی را امتحان کنند این بازی روی Lumia-525 خیلی عالی و روان اجرا شده است.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 23.86 مگابایت
 • نسخه: 1.0.1.1
 • اجرا در: ویندوزفون 8، 8.1
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
بسمه تعالی
با سلام
لطفا خود سلطان جاده ها رو برا دانلود بزارید
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
amir
۲۰:۴۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
هر چی بازی بیاد . بازم سلطان جاده ها سرور همه شونه :)
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۷:۰۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
باسلام خواشمندم این برنامه رابرای اندروید هم بگذارید
آخرین اخبار