هانی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت اردوغان به دنبال سرنگونی نظام سوریه است/ حمله به مراکز حزب‌الله، سناریوی آمریکا

کارشناس ارشد جهان عرب گفت: اساساً دولت اردوغان به دنبال سرنگونی نظام سوریه بوده و ایجاد یک دولت دست‌نشانده و تشویق گروهک‌های تروریستی در ضربه زدن به گروه‌های مقاومت اسلامی یکی از راهکارهای آن است.

حسن هانی‌زاده کارشناس ارشد جهان عرب درگفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران  درباره نقش مضر ترکیه در سوریه و مقابله با جبهه مقاومت و صف‌بندی تانک‌های ترکیه در مرز با سوریه اظهار داشت: اساساً دولت اردوغان به دنبال سرنگونی نظام سوریه بوده و ایجاد یک دولت دست‌نشانده و تشویق گروهک‌های تروریستی در ضربه زدن به گروه‌های مقاومت اسلامی یکی از راهکارهای آن است.  
 
وی افزود: حضور داعش در "عرسال" و تهاجم وحشیانه این گروهک به مراکز حزب‌الله در "جبشید" و "بعلبک" بخشی از سناریوی تعریف شده آمریکا، غرب، عربستان و ترکیه است.
 
کارشناس ارشد جهان عرب با اشاره به دیدار یکی از رهبران ائتلاف ملی مخالفان سوریه با رهبران صهیونیست از جمله نتانیاهو و لیبرمن خاطر‌نشان کرد: در جریان این دیدار قراردادی امضا شده که در صورتی که مخالفان قدرت را در دست بگیرند از جولان چشم‌پوشی و زمینه تضعیف مقاومت را فراهم و امنیت پایدار صهیونیست‌ها را تأمین می‌کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار