آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آیت‌الله مهدوی‌کنی ستون اتحاد اصولگرایان بود/ ایشان همیشه در خط ولایت قدم برداشتند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رئیس مجلس خبرگان رهبری هر زمان که جریان اصولگرایی به انسجام و وحدت نیازمند بود، به عنوان ستون و محور برای اتحاد اصولگرایان و نیروهای دلسوز انقلاب قلمداد می‌شد.

"محمد‌حسن آصفری" عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌‌الله مهدوی‌کنی، اظهار داشت: ایشان یکی از شخصیت‌های اثر‌گذار و دلسوز در انقلاب بودند و قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی را در مبارزه با طاغوت ارائه دادند و همواره در خط ولایت گام بر داشتند.

وی افزود: ایشان در هر سمتی که بودند در هر عرصه‌ای که احساس نیاز بود، بدون هیچ چشم‌داشتی حاضر می‌شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه رئیس مجلس خبرگان رهبری یکی از شخصیت‌های ارزشمند و کم‌نظیری بود، اظهار داشت: نمونه‌هایی از این افراد در کشور کم داریم، ایشان درعرصه‌های مختلف انقلاب بدون آنکه مسائل دنیایی مطرح باشد و کسی از موضع‌گیریش خرسند باشد یا خیر راه مستقیم امام و ولایت را در پیش می‌گرفت و ملاک اصلی برای ایشان نظام و ولایت فقیه بود.

آصفری اضافه کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی در عرصه‌های مختلف سیاسی چه در داخل و چه در خارج مبارز خستگی ناپذیر بود و در زمان تشکیل دانشگاه امام صادق(ع) که یکی از جایگاه‌های پرورش علم و نخبه در کشور است،  علی‌رغم وضعیت جسمی و سنی که داشت از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی تأکید کرد: ایشان هر زمان که جریان اصولگرایی به انسجام و وحدت نیازمند بود به عنوان ستون و محور برای اتحاد اصولگرایان و نیروهای دلسوز انقلاب قلمداد می‌شد.

آصفری افزود: حضور ایشان در حمایت از ولایت در عرصه‌های مختلف قابل تحسین است، چرا که ایشان موضع گیری‌های شفاف و صریحی در بخش‌های مختلف کشور داشتند و نسیم‌هایی که در کشور بوجود می‌آمد آیت‌الله مهدوی را به سمت خاصی نکشاند و مستقیماً درخط انقلاب بود.

این نماینده مجلس با اشاره به فتنه 88، تأکید کرد: در راستای این موضوع خیلی از افراد به سمت و سوی جریان‌های خاصی رفتند ولی آیت‌الله مهدوی در مسیر انقلاب قرار گرفت و در جهت ایجاد آرامش و امنیت در کشور تلاش می‌کرد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید براینکه رئیس مجلس خبرگان رهبری یکی از ذخایر انقلاب بود، تصریح کرد: امیدواریم که یاد و خاطره ایشان زنده بماند چرا که شخصیتی مانند ایشان در کشور کم داریم و باید قدردان این افراد باشیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: جای این شخصیت والامقام خالی است ولی هدف ایشان که وحدت بین نیروهای دلسوز انقلاب و پشتیبانی ولایت فقیه است نباید امروز به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار