در منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود

نشست تخصصی فرصت‌های موجود در تالار صادراتی بورس کالای ایران

نشست تخصصی فرصت‌های موجود در تالار صادراتی بورس کالای ایران در منطقه آزاد کیش برای توسعه تجارت با عراق، همزمان با اولین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران یه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، با همکاری بورس کالا و سازمان منطقه آزاد کیش، مرکز همایش های جزیره کیش روز چهارشنبه 30 مهر ماه از ساعت 10 صبح الی 13 بعداز ظهر شاهد برگزاری نشست تخصصی فرصتهای موجود در تالار صادراتی بورس کالای ایران در منطقه آزاد کیش برای توسعه تجارت با عراق خواهد بود.

در این نشست علی پناهی معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران، در خصوص مباحثی چون استفاده از ابزارهای تامین مالی بورس کالا برای تسهیل صادرات و تبدیل شدن به مرجع قیمتی جهت کالاهای صادراتی سخنرانی می کند.
 
برپایی 4 کارگاه آموزشی بورس کالا در نمایشگاه بورس کیش، بورس کالای ایران با برپایی 4 کارگاه آموزشی در اولین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و ششمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور در منطقه آزاد کیش حضور می یابد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این نمایشگاه که از 29 مهر الی 2 آبان در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود علاقمندان می توانند از ساعت 18 الی 22 هر روز در غرفه بورس کالای ایران در کارگاه های آموزشی این بورس شرکت کنند.
 
بر اساس این گزارش روز سه شنبه  29 مهرماه، کارگاه آموزشی آشنایی با بورس کالای ایران در محل غرفه این بورس در نمایشگاه کیش برگزار می شود. کارگاه های آموزشی  آشنایی با نحوه معاملات در بازار فیزیکی بورس کالای ایران و نحوه معاملات قراردادهای آتی در بازار مشتقه این بورس نیز به ترتیب در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 30 مهر و 1 آبان ماه از دیگر سرفصل های آموزشی بورس کالا در این نمایشگاه به شمار می رود.

در آخرین روز نمایشگاه نیز علاقمندان می توانند در کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه معاملات قراردادهای سلف استاندارد و تامین مالی تولید کنندگان شرکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، کالا ، منطقه ، ازاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار