بيانيه وزارت علوم به مناسبت در گذشت حضرت آيت الله مهدوی کنی(رض)

وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري با صدور بيانيه اي در گذشت حضرت آيت الله مهدوی کنی (رض) را تسليت گفت .

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي وزارت علوم ، متن كامل اين بيانيه بدين شرح است :

«انا لله و انا الیه راجعون»
 روح بلند اندیشمند فرزانه و معلم اخلاق و اسوه خدمت و فضیلت حضرت آیت الله مهدوی کنی (رض) به پیشگاه حضرت دوست و جایگاه ابدی صالحین شتافت و ثلمه ای جبران ناپذیر برای جامعه دینی و علمی کشور و  باری بر قلب مشتاقان علم و دانش و دیانت پدیدآورد و حوزه های علمیه و مراکز آموزشی را به سوگی عظیم نشاند.

بی شک حضرت آیت الله مهدوی کنی (ره)عمر پربركت خویش را  در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ، اعتلای دانش و تربیت دانشوران فرهیخته سپری كرد و اندیشه زلال و مجاهدات مستمرشان در تاریخ بصیرت و دانایی، جاری بوده و صفا، پاکی، ساده زیستی و خدمت بدون چشم داشت از ویژگیهای مبرهن و بارز این انسان ساعی، صادق و سخت کوش محسوب می شود.

این عالم ربانی در طول حیات طیبه خویش در تمام عرصه ها بی هیچ شائبه ای و به دور از هرگونه تعلقات فانی دنیا کوشید و با حمایت های همه جانبه به ویژه حمایت های مالی ،خدمات خالصانه و خداخواهانه ای در حوزه و دانشگاه از خویش به یادگار گذاشت.

تلاش در تأسیس و راه اندازی و مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) که نقشی مؤثر در رشد علمی کشور داشته است، از لوح ضمیر مشتاقان دانش و پژوهش محو نخواهد شد.

وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله مهدوی کنی ، رئيس مجلس خبرگان رهبری و ریاست محترم دانشگاه امام صادق (ع) را به مقام معظم رهبری ، اعضای مجلس خبرگان رهبری ، مراجع و علمای عظام ، جامعه حوزوی و دانشگاهی،  آحاد مردم خدا جوي میهن مان ، به ویژه استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه امام صادق (ع) و بیت شریف ایشان تسليت گفته  و از بارگاه حضرت سبحان، علو درجات  ایشان  را خواستار است .



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار