خواجه‌وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سیاسی ارتباطی با باشگاه استقلال ندارد/ما با دلال‌ها همکاری نمی‌کنیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص پنجمین باخت پرسپولیس گفت: فوتبال است و باخت هم جزئی از آن است اما ما منتظر گزارش کادر فنی از بازی دیروز هستیم.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم پرسپولیس دیروز با یک اتفاق باخت. بازیکنان زحمتشان را کشیدند و کادر فنی هم تیم را مدیریت می‌کند اما نمی‌دانم چرا تیم نتیجه نمی‌گیرد.

خواجه‌وند درباره درگیری بوقچی‌های پرسپولیس بیرون از ورزشگاه گفت: گزارشی از این درگیری دریافت نکردم به هر حال تیم پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت نیاز به اتحاد و یکپارچگی تماشاگر نقش دارد.

وی درباره شعار هواداران که بازیکنان جیره‌خوار دایی هستند بیان کرد: این موضوع صحت ندارد. بازیکنان هر آنچه در توانشان است انجام می‌دهند.

وی درباره حضور یک دلال در تمرینات پرسپولیس بیان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم. اگر کادر فنی بازیکنی بخواهد ما از راه قانونی اقدام کنیم و با دلال‌های همکاری نمی‌کنیم.

وی درباره حضور جعفرپور با یک دلال در تمرینات پرسپولیس عنوان کرد: آن موقعی که جعفرپور به باشگاه آمد من حضور نداشتم و خبری هم در این باره ندارم به هر حال اگر فردی منشوری مدیر برنامه‌ جعفرپور باشد با وی قرارداد نمی‌بندیم.

وی در ادامه بیان کرد: جعفرپور باید کارهایش را انجام دهد تا با وی قرارداد ببندیم مطمئن باشد کادر فنی هر بازیکنی را بخواهد جذب می‌کنیم. ما هر بازیکنی را بخواهد جذب می‌کنیم.

وی درباره اعتراض درخشان نسبت به نداشتن بازیکن بیان کرد: حرف درخشان صحیح است و اتفاقاتی از جمله موضوع سربازی ماهنینی باعث شد که ما دچار کمبود بازیکن شویم. برا این اساس چند بازیکن مد نظر کادر فنی و با کیفیت در نیم فصل جذب می‌کنیم.

خواجه‌وند درباره اینکه گفتهن می‌شود سیاسی اسپانسر باشگاه استقلال است بیان کرد: سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است و ارتباطی با باشگاه استقلال ندارد. همچنین من از مسائل باشگاه استقلال اطلاعی ندارم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی 24میلیاردی باشگاه پرسپولیس با فسخ قرارداد با اسپانسر تصریح کرد: ما در مورد قرارداد با اسپانسر قبلی مستندات لازم را داریم و اینطور نیست که بدهی چند میلیاردی با فسخ قرارداد با اسپانسر متوجه باشگاه شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه قرار است جلسه هیات مدیره هفته آینده برگزار شود اما زمان و مکان هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیاسی ، ارتباطی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار