تراکتوری‌ها منتظر وضعیت خلیل زاده

نظمی: بجز عشوری، هیچ سرباز دیگری نگرفتیم

مسئولان باشگاه تراکتورسازی منتظر هستند سازمان اعلام وظیفه اطلاعات لازم را در مورد شجاع خلیل زاده اعلام کنند و پس از آن در مورد جذب این بازیکن اقدام کنند.

جمشید نظمی، مدیر عامل تیم تراکتورسازی با تأیید این خبر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هیچ بازیکن سرباز جدیدی به ما اعلام نشده است و ما با شجاع خلیل زاده قرار داد نبستیم. التبه اگر نظام وظیفه شرایط جذب این بازیکن را اعلام کند مایل هستیم او به تراکتورسازی بیاید.

پیش از این مسئولان باشگاه تراکتورسازی که مایل بودند آرش افشین و رحمان احمدی را به خدمت بگیرند، با سینا عشوری و حسین ماهینی توافق کرده و قرارداد امضا کردند ولی در نهایت تنها سینا عشوری در جمع آنها ماند و حسین ماهینی به ملوان منتقل شد.

از این رو مسئولان باشگاه تراکتورسازی منتظر هستند تکلیف شجاع خلیل زاده از سوی نظام وظیفه مشخص شود و اگر نام این بازیکن به تراکتوری‌ها معرفی شد برای مذاکره و جذب او اقدام کنند.

از سوی دیگر ایوب ذوالفقاری سرپرست باشگاه تراکتورسازی نیز با تأیید این خبر هر نوع مذاکره با خلیل زاده را تکذیب کرد و مدعی شد ما نمی توانیم هر بازیکنی را جذب کنیم بلکه هر بازیکنی که نظام وظیفه به ما اعلام کند به خدمت تیم تراکتور درخواهد آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: افشین ، سرپرست ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار