ذوالفقاری: نباید از کورس قهرمانی عقب بمانیم/ کارت بازی دوسانتوس صادر شده است

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بدست آوردن سه امتیاز در مقابل تیم الاهلی امارات حیاتی است، چرا که نباید از کورس قهرمانی عقب بمانیم.

ذوالفقاری: نباید از کورس قهرمانی عقب بمانیم/ کارت بازی دوسانتوس صادر شده است ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت تیم اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و بازیکنان با انگیزه بالایی تمرینات را دنبال می‌کنند تا بتوانند از هر لحاظ به آمادگی‌های لازم دست پیدا کنند.  
 
وی بیان کرد: باید بگویم که بدست آوردن سه امتیاز در دیدار مقابل تیم الاهلی امارات حیاتی است، چرا که نباید از کورس قهرمانی عقب بمانیم و از هواداران می‌خواهیم که در این بازی ما را همراهی کند و به ورزشگاه بیایند و تیم خود را مورد حمایت قرار دهند.  
 
ذوالفقاری درباره جذب بازیکن جدید تصریح کرد: دوسانتوس بازیکن برزیلی از نظر فنی توسط تونی اولیویرا تائید شده و این بازیکن تست هیا لازم را انجام داده و تا پایان فصل برای تیم ما بازی خواهد کرد.  
 
وی افزود: کارت بازی دوسانتوس نیز صادر شده و وی می‌تواند تیم را در مسابقات لیگ بر‌تر همراهی کند، البته این بازیکن تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند برای تراکتورسازی بازی کند.  
 
وی بیان کرد: با توجه به برطرف شدن مصدومیت ایران پوریان، این بازیکن می‌تواند با صلاحدید کادر فنی تیم را برای مسابقات‌ آینده همراهی کند.  

انتهای پیام/
برچسب ها: سرپرست ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار