تراکتورسازان برنامه بازی با الاهلی را چیدند

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا مقابل الاهلی صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛طبق برنامه ریزی باشگاه تراکتورسازی تبریز ، پرچم هایی از طرف کانون هواداران تهیه شده است و در روز بازی هنگام ورود به استادیوم در بین هواداران توزیع خواهد شد . انشاالله با حضور پررنگ هواداران در این بازی کل سکوهای یادگار امام رنگ سرخ به خود خواهد گرفت .هوادارانی که همیشه با پرچم های سرخ خود رنگ سکوها را سرخ می کنند ، در این بازی نیز با همراه داشتن پرچم های قرمز رنگ و لباس های سرخ رنگ قرمز را غالب سکوها خواهند کرد . 

به اطلاع هواداران فهیم و با فرهنگ تراکتورسازی تبریز می رساند جلسه هماهنگی تخصیص اتوبوس برای انتقال هواداران به استادیوم یادگار امام (ره) فردا برگزار می شود و در خصوص نحوه خدمات دهی شرکت اتوبوسرانی تصمیم گیری می شود ، ضمنا فردا مسیر های دقیق حرکت اتوبوس ها از طریق سایت رسم بنابه اعلام کميته بليط فروشي باشگاه تراکتورساي تبريز ، فروش بليط ديدار تيم هاي تراکتورسازي تبريز و الاهلی امارات از ساعت 12 روز چهارشنبه مورخه 93/12/13(روز بازي) در باجه هاي فروش بليط استاديوم يادگار امام (ره) تبريز شروع خواهد شد . ضمنا به اطلاع می رساند عزیزانی که کارتی باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد . 

بنابه اعلام کميته بليط فروشي باشگاه تراکتورساي تبريز ، فروش بليط ديدار تيم هاي تراکتورسازي تبريز و الاهلی امارات از ساعت 12 روز چهارشنبه مورخه 93/12/13(روز بازي) در باجه هاي فروش بليط استاديوم يادگار امام (ره) تبريز شروع خواهد شد . ضمنا به اطلاع می رساند عزیزانی که کارت هواداری خود را از سایت رسمی باشگاه به صورت اینترنتی رزرو کرده اند با مراجعه به کیوسک هواداری واقع در استادیوم یادگارامام تبریز می توانند بلیط های خود را دریافت نمایند . 
تراکتورسازي تبريز از دومین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا ، روز چهارشنبه مورخه  93/12/13 ساعت 16:00 به مصاف تيم الاهلی امارات مي‌رود . 

ضمنا هم اکنون خريد اينترنتي بليط هاي بازي براي دارندگان کارت هاي هواداري از طريق سيستم فروش بليط سايت رسمي امکان پذير مي باشد . 


تیم داوری دیدار تراکتورسازی و الاهلی امارات ، صبح امروز وارد ایران شدند . داور اصلی به همراه دو کمک خود صبح امروز با پرواز امارات تهران وارد فرودگاه امام خمینی تهران شدند .

طبق برنامه قرار است داوران این دیدار با پرواز ساعت 12:20 از تهران راهی فرودگاه شهید مدنی تبریز شوند . داوران این دیدار اهل کشور کره هستند و داور چهارم از ترکمنستان انتخاب شده است ، داور چهارم از مسیر استانبول تبریز وارد تبریز شده است و هم اکنون در هتل محل اقامت خود می باشد . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۱۱:۵۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
تراکتور قهرمان میشه خدا میدونه حقشه به لطف یزدان و بچه ها تراکتور قهرمان میشه تراکتور و تونی رو عشقه اگه اونا تیم میلیاردی اوردن ما هم دل میلیونها ایرانی و بازیکنان میدون دیده ای مثل اندرانیک و ادینیو و تمام بچه هایی که به نوعی تو دو تا جام اسیای قبلی بودند امروز تمام ایران وحتی این اردبیلی پیمان یوسفی امروز نشون میدیم چطور ببریم تا تو هم به ذوق بیای اقا پیمان وقتی که اسمی غیر از استقلال به گوشت میرسه اهمیت نمیدی امروز باید عادل فردوسی پور گزارش رو از شبکه سه به عهده بگیره گزارش خیابانی بازی اول خوب نبود