وکیل مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران:

اتهامات را قبول نداریم/ از بیان جزئیات دادگاه معذورم

علیزاده طباطبایی گفت: هیچ یک از اتهامات را قبول نداریم، بنابراین نمی‌توانیم بگوییم چند اتهام در این پرونده وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ "سیدمحمود علیزاده طباطبایی" وکیل "مهدی هاشمی" پس از خروج از دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات موکلش که صبح امروز(دوشنبه ۵ آبان ماه) در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی پیرامون روند پرونده موکلش گفت: دادگاه غیر علنی است و ما از ذکر جزئیات و روند این دادگاه معذور هستم.  

وی در پاسخ به سوالی پیرامون جلسه بعدی دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی اظهار داشت: جلسه بعدی دادگاه مهدی هاشمی روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.  
 
علیزاده طباطبایی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد اتهامات انتسابی به مهدی هاشمی بیان داشت: ما هیچ یک از اتهامات را قبول نداریم، بنابراین نمی‌توانیم بگوییم چند اتهام در این پرونده وجود دارد.  
 
وکیل مهدی هاشمی در ادامه گریزی هم به نامه چندتن از نمایندگان مجلس به قوه قضائیه برای علنی برگزار شدن دادگاه موکلش زد و تصریح کرد: ما از ابتدا خواستار برگزار شدن علنی دادگاه بودیم و حاضریم با این نمایندگانی که برای علنی شدن دادگاه نامه نگاری کرده‌اند، مناظره تلویزیونی داشتهباشیم.
 
وی ادامه داد: همه اطلاعات این نمایندگان در خصوص پرونده مهدی هاشمی غلط است.
 
وکیل مهدی هاشمی در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون شکایت از وی به دلیل افشای جزئیات دادگاه خاطرنشان کرد: تاکنون ۶ شکایت از بنده و آقای ابوالمعالی از سوی دادستان مطرح شده است که یک شکایت هم منجر به تشکیل پرونده قضایی شده بود، که نقض شده و در دادگاه بدوی در حال رسیدگی است.  

انتهای پیام/
برچسب ها: وکیل ، مهدی ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار