طباطبایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خاصیت اصلی انقلاب اسلامی نفی سلطه است/ مبارزه با سلطه‌گران در نوک پیکان اهداف نظام است

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف انقلاب اسلامی، مبارزه با استکبار و خاصیت اصلی آن نفی سلطه است، بنابراین هرجایی که سلطه‌گر باشد، مبارزه با آن هدف انقلاب بوده که مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا در نوک پیکان است.

"سیدحمیدرضا طباطبایی" نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن 13 آبان و دهه مبارزه با استکبار جهانی و تقارن آن با عاشورای حسینی(ع) گفت: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران در مقوله حقوق بشر اسلامی صاحب ادعا است و به نوعی حرفی برای گفتن دارد، بنابراین می‌تواند در ارتباط با این مهم، برای سایر کشورها یک الگوی مناسب باشد.
 
طباطبایی افزود: هدف انقلاب اسلامی ما مبارزه با استکبار و خاصیت اصلی آن نفی سلطه است، بنابراین هرجایی که سلطه‌گر باشد، مبارزه با آن هدف انقلاب بوده که مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا در  نوک پیکان است.
 
وی افزود: دولت آمريكا در چشم مردم ايران همچنان يك كشور ناقض حقوق بين‌الملل است و جنايت‌های اين كشور در نظر مردم هرگز قابل اغماض نخواهد بود.

عضو کمسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: اگر در ارتباطات بین‌المللی ما تغییراتی حاصل شود، در خاصیت اصلی انقلاب ما  که نفی سلطه‌گری و سلطه‌پذیری است، تغییری حاصل نخواهد شد و این مهم، در طول زمان از بین نمی‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار