استاندار کربلا؛

عاشورای امسال شاهد حضور قابل ملاحظه زائران در کربلا خواهیم بود

استاندار کربلا در سخنانی از سفر قابل ملاحظه زائران به کربلا با هدف حضور در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از المسله: "عقیل الطریحی" روز شنبه در سخنانی پیش‌بینی کرد که پس از پیروزی‎های نیروهای ارتش عراق و گروه‎های بسیج مردمی در منطقه "جرف الصخر"، عاشورای امسال شمار زائرانی که به کربلا سفر می‎کنند، افزایش قابل ملاحظه‎ای خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال همزمان با پیروزی‎ها و عملیات پاکسازی "جرف الصخر" پیش‎بینی می‎شود که شمار زیادی از زائران برای حضور در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی به کربلا سفر کنند، افزود: طرح‎های امنیتی و خدماتی که نخست وزیر و وزیر کشور از آنها مطلع شدند، برای روزهای تاسوعا و عاشورا در نظر گرفته شده است.

استاندار کربلا گفت: ما هم اکنون به اجرای این طرح‎ها دست زده و اعتقاد داریم که به خواست خدا و آگاهی شهروندان و همچنین همکاری زائران با ما، طرح امنیتی با موفقیت اجرا خواهد شد.

"عقیل الطریحی" اضافه کرد: محرم امسال از بسیج مردمی برای تامین امنیت زائران کربلا استفاده کردیم؛ امیدواریم که به خواست خدا روند امور به شکل خوبی پیش برود.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار