با اين رژيم5 روزه 5 كيلو كم ميكنيد و تا يك سال ثابت ميمانيد!+ تصاویر

اين برنامه با سرعت و آسان باعث كم شدن و سوزاندن چربي در بدن مي شود،بهترين مشخصه اين رژيم اين است كه بدن را وادار به سوزاندن سريع چربيها مي كند و مانع بازگشت وزن از دست رفته ميشود.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، محققان با تهیه لیستی از غذاهای مدرن که بیش از 60 درصد آن ها را سبزیجات تشکیل می دهند برنامه ای لاغری سریع را برای افراد چاق و با اضافه وزن بالا تهیه کرده اند.

اين رژيم آسان است و در صورت اجراي دقيق بسيار موثر است به دليل اينكه رژيم خاصي دارد و شما از رژيم خسته نمي شويد . اين رژيم سوخت و سازبدن را تغيير ميدهد و به همين دليل پس از پايان مدت آن ميشود بصورت معمول غذا خورد،بدون آنكه اضافه وزن بياوريد و می تواند نزدیک به 5 کیلو در 5 روز از وزن شما بکاهد.

کافی است هر روز در وعده ناهار یکی از این غذاهای زیر را در برنامه تان بگنجانید و خواهید دید تا آخر شب کالری دریافتی تان نسبت به روزهای قبل بسیار کاهش خواهد یافت.


ماکارونی کدو سبز با میگو سرخ کرده





سالاد سیب زمینی بیکن با شوید



سوپ  کدو با زنجبیل و گشنیز و گردو




سیب زمینی شیرین و اسفناج




خوراک گوشت و کاهو



این غذاها از آنجا که کالری بسیار پایینی دارند و خاصیت سیر کنندگی آن ها بسیار بالاست در عرض 5 روز با مصرف متوالی آن ها در یکی از وعده های غذایی می توان حجم غذاهای مصرفی را در سایر وعده ها کاه داد و به لاغری سریع و ثابتی دست یافت.


برچسب ها: رژیم ، لاغری ، وزن ، بدن ، چربی ، گوشت ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار