تکذیب معاوضه حدادی‌فر وصادقیان از سوی دو باشگاه

در حالی که گفته می‌شود سران دو باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن بر سر معاوضه پیام صادقیان و حدادی‌فر با یکدیگر مذاکراتی انجام داده‌اند اما هر دو طرف این موضوع‌ را تکذیب کردند.

بهروز منتقمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و من با آذری هیچ گونه مذاکراتی در این خصوص نداشته‌ام.

وی در ادامه بیان کرد: در باشگاه پرسپولیس اصولی وجود دارد و ما طبق این قواعد و قانون عمل می‌کنیم. درباره پیام صادقیان نیز گزارشی از سوی سرپرست باشگاه به ما ابلاغ شده است و این موضوع را به کمیته انضباطی انتقال می‌دهیم تا رای صادر شود و بر اساس قواعد این رای را اجرا خواهیم کرد در آن سو هم آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن درباره این موضوع بیان کرد: این گمانه‌زنی برخی از رسانه‌های بوده است و هنوز به طور رسمی مذاکره‌ای بین دو طرف صورت نگرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: حدادی‌فر یکی از بازیکنان با ارزش تیم ذوب آهن است و همچنین پیام صادقیان نیز از بازیکنان برتر باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید.

وی در ادامه عنوان کرد: البته این موضوع را باید در نظر گرفت که هر گونه تغییر در باشگاه ذوب آهن به دستور گل محمدی انجام می‌گیرد و فقط سرمربی تیم می‌تواند در فصل نقل و انتقالات تصمیمات لازم درباره بازیکنان را بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۲۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۳
خبر جالبی بود
آخرین اخبار