تبریز؛

شورای شهر تبریز قانونی اداره شود/ ورودی‌های تبریز در شأن این شهر نیست

عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از انتخابات یکی از کمیسیون ها در شورای شهر گفت: شهر و شورای شهر را قانونی اداره کنید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جعفر مدبر در حاشیه جلسه شورای شهر تبریز با انتقاد از برگزاری انتخابات در یکی از کمیسیون‌ها با حضور تنها سه نفر، اظهار کرد: متاسفانه نه تنها این انتخابات برگزار شده بلکه حکم این افراد هم به سرعت زده شده است.

وی افزود: از ریاست شورای شهر که در این انتخابات حضور داشتند می‌خواهیم شهر و شورای شهر را قانونی اداره کنند نه با بی قانونی.

مدبر با اشاره به پرداخت‌های اخیر شهرداری به اعضایش در ابتدای سال تحصیلی و به مناسبت عید غدیر از عدم پرداخت این مبالغ به نیروهای شرکتی انتقاد کرد.

وی  با اشاره به شرایط نامساعد ورودی‌های شهر تبریز از جمله ورودی تبریز از سمت سردرود، تصریح کرد: با توجه به نزدیکی فصل سرماو آغاز بارش‌ها وضعیت این مناطق بدتر خواهد شد و من از شهرداری می خواهم برای آسفالت این مناطق هم از آسفالت استفاده شده در ولیعصر استفاده کند

این عضو شورای شهر تبریز در ادامه با اشاره به نزدیکی زمان برای بررسی بودجه سال 94 گفت: قبل از وارد شدن به بحث بودجه بهتر است مدیران شهرداری به شورا بیایند و برای ما توضیح دهند که چرا پروژه های زیادی از سال گذشته هنوز اجرا نشده‌اند.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.