اصفهان؛

حضو حماسي مردم در انتخابات 7اسفند نقشه‌هاي دشمنان را نقش برآب كرد

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: با حضور پر‌شور و حماسي مردم در انتخابات هفتم اسفند امید دشمنان به یأس تبدیل شد و تمام نقشه‌هاي دشمنان نقش برآب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا امینی در یکصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان حضور پر شکوه و فراگیر مردم در انتخابات مهم خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را یک حضور بی‌سابقه دانست و اظهار كرد: ملت مبارز و انقلابي ايران به صورت باشكوه و حماسي در انتخابات شركت كردند.

وي با بيان اينكه دشمن در تمام عرصه‌ها به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند، اضافه كرد: با حضور پر‌شور و حماسي مردم در انتخابات هفتم اسفند امید دشمنان به یأس تبدیل شد و تمام نقشه‌هاي دشمنان نقش برآب شد.

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان با تاكيد بر اينكه امیدواریم پس از انتخابات نيز این رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود، تصريح كرد: همچنين سالگرد شهادت حاج حسین خرازی را تسليت عرض مي‌كنيم.

وي با اشاره به فقدان کارگردان و بازیگر توانمند سینما ادامه داد: فقدان کارگردان و بازیگر توانمند سینما و تلویزیون فرج‌الله سلحشور را تسلیت عرض مي‌كنيم و از خداوند طلب رحمت و آمرزش برای آن بزرگوار خواستارم.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار