زنجان/

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر ماهنشان برگزار می‌شود

جلسه شورای شهر برای انتخات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ماهنشان امروز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، انتخابات هیئت رئیسه شوراهای اسلامی استان زنجان همزمان با سراسر کشور طی روزهای گذشته در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

با توجه به پیگیری‌های انجام شده مشخص شد انتخابات هیئت رئیسه شهر ماهنشان به دلیل استعفای یکی از اعضای شورای شهر و عدم تعیین تکلیف این عضو شورا برگزار نشده است.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ماهنشان در این زمینه اظهار کرد:  تعداد اعضای شورای اسلامی شهر ماهنشان پنج نفر است و جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر با حضور چهار نفر از اعضا برگزار شده است.

بهنام محمدی تصریح کرد: سید امیرحسن حسینی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ماهنشان در تیر ماه امسال استعفای خود را به صورت کتبی اعلام کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر ماهنشان با اشاره به اینکه جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ماهنشان با حضور نماینده فرماندار ماهنشان برگزار شد، گفت: ولی‌الله هاشمی به عنوان نفر ششم انتخابات شورای اسلامی شهر ماهنشان و عضو علی‌البدل جایگزین این عضو شهر می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اینجانب نیز به دلیل پذیرفتن سمت رئیس بهزیستی شهرستان ماهنشان به عنوان تنها بومی این منطقه در این زمینه به احتمال زیاد استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر ماهنشان کنم، افزود: در صورت استعفای اینجانب محمد محمدی به عنوان نفر هفتم انتخابات و عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر دندی جایگزین می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر ماهنشان امروز شنبه 15 شهریور ماه جاری برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر شورای اسلامی شهر ماهنشان تا تعیین تکلیف انجام شده رئیس ندارد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، ماهنشان ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.