اصفهان؛

اصفهان نيازمند نمايندگان در تراز ملی است

استاندار اصفهان گفت : نمايندگان اصفهان باید با انسجام و همدلی ر راستای پيشرفت و توسعه ي استان تلاش کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رسول زرگرپور در جلسه ي دو ساعته ي با فرمانداران و معاونين كه پيرامون انتخابات پيش رو برگزار شد، افزود: ما به عنوان كارگزاران اين دولت نه تنها بايد اعتدال را در سرلوحه ي فعاليت ها و اقدامات خود قرار دهيم بلكه بايد مبلغ، مبشر و مجري سياست هاي دولت تدبير و اميد باشيم و اين ميثاق ما با دولت و ملت مي باشد.

مدير ارشد استان به ۴ وظيفه ي اصلي و مهم فرمانداران در انتخابات پيش رو اشاره و تصريح كرد:برگزاري انتخابات باشكوه، با ابهت و با مشاركت حداكثري مردم از طريق ايجاد فضاي پر نشاط اجتماعي و همچنين برگزاري انتخاباتي با سلامت كامل از طريق اجراي دقيق و كامل قوانين و مقررات جاري، از جمله وظايف مهم فرمانداران بشمار مي آيد.

وي اضافه كرد: برقراري امنيت كامل براي انتخابات با رصد و كنترل فضاي انتخاباتي و برخورد با متخلفين و تلاش براي فراهم آوردن بستري مناسب براي كانديداتوري كليه ي افرادي كه صلاحيت قانوني لازم را دارند و جلوگيري از برخوردهاي سليقه اي در اين رابطه از ديگر وظايف اصلي فرماندارن در انتخابات جاري است.

رسول زرگرپور در ادامه به فرمانداران توصيه كرد، افرادي را براي هيأت هاي اجرايي انتخاب كنند كه معتدل، متدين، ولايتمدار، ‌خوشنام، متعهد و مورد وثوق و آگاه به مصالح كشور و مردم باشند و رعايت قانون و انصاف را مبناي كار خود قرار دهند.

استاندار اصفهان اظهار اميدواري كرد كه هيأت هاي نظارت هم مبنا و ملاك خود را در بررسي صلاحيت هاي كانديدها قانون، عدالت، انصاف و مصلحت كشور قرار دهند.

زرگرپور اظهاركرد: ما نيازمند نمايندگاني در تراز ملي هستيم چرا كه از استاني چون اصفهان چنين انتظاري مي رود و همچنين نمايندگاني كه در يك انسجام و همكاري كامل بين خود در پيشرفت و توسعه ي استان يار و همراه باشند و بايد فضا را براي چنين شرايطي آماده كنيم.



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.