با حكم سردار دهقان

مديركل تربيت‌بدنی وزارت دفاع منصوب شد‌

وزیر دفاع طی حکمی مدیرکل تربیت‌بدنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را منصوب کرد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع طی حکمی سرهنگ "حسین خوش‌عمل" را به سمت مدیرکل تربیت بدنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب کرد.
 
در حکم سردار دهقان آمده است: به پیشنهاد معاون توسعه منابع انسانی وزارت دفاع و بنابر تجارب و سوابق علمی و عملی، جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مدیرکل تربیت بدنی» در آن معاونت منصوب می‌­‌شوید.
 
در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت تقوای الهی، در راستای تدوین، تصویب و اجرای دستورالعمل و روش جاری تربیت‌بدنی وزارت و نظارت بر ارتقاء، بهبود و توسعه وضع موجود به مطلوب در چارچوب قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و تدابیر ابلاغی اهتمام ورزیده، در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای (مدظله العالی) بیش از پیش موفق و سرافراز باشید.
 
گفتنی است، سرهنگ "حسین خوش‌عمل" پیش از این در یگان­‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد فرماندهی کل ارتش مشغول خدمت بوده و در دوران دفاع مقدس حدود ۱۰۰ ماه با حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور افتخار رزمندگی داشته است.
 
وی در رشته­‌های ورزشی کاراته، وزنه­‌برداری و بدن­سازی دارای تجارب و فعالیت حرفه­‌ای است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار