در صدو نهمین جلسه ی شورا عنوان شد

دبیر:تهران به خطوط جدید مترو نیاز دارد/مترو با فاصله اولویت اول شهر تهران است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ از شهرداری تهران می خواهم مشاور جدید برای مطالعه احداث خطوط جدید مترو را به کار بگیرد و خطوط متروی تهران را به خطوط فعلی محدود نکنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،علیرضا دبیر در یکصد و نهمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از افتخارات شورای چهارم تبصره ۲۳ بودجه سال ۹۳ است. پیش از این مناطق شهرداری هیچ انگیزه ای برای تملک املاک ایستگاه های مترو نداشتند و ترجیح می دادند اعتبارات منطقه را در جای دیگری هزینه کنند اما با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر در سال جاری به سرعت این مشکل مترو حل شده و شرکت مترو با کمک این تبصره تا کنون بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان عملکرد داشته است.

وی در ادامه از شهرداری تهران خواست برای نجات شهر تهران از معضل ترافیک؛ توسعه مترو را با فاصله نسبت به دیگر وسایل حمل و نقل عمومی در اولویت قرار دهد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: من از آقای درویش پرسیدم مسیر اقدیسه به تجریش طراحی شده است؟ ‌گفتند در حال اجرا است. دوستان در شهرداری باید بدانند خطوط جدید مترو موضوعی کلیدی است و از کمیسیون عمران و حمل و نقل می خواهم این موضوع را پیگیری کنند.

علیرضا دبیر در پایان یادآور شد: ما به خطوط جدید داخل شهری نیاز داریم و دوستان باید این را در برنامه بلندمدت شهرداری بگنجانند و فکر نکنند تا چهارسال دیگر کار مترو تهران به پایان می رسد.
برچسب ها: تهران ، خطوط ، جدید ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار