دهقانی فرد: تایلند اولین تجربه برون مرزی ام خواهد بود

کوراش کار وزن 90- کیلوگرم ایران گفت: بازیهای آسیایی ساحلی اولین تجربه برون مرزی من است و امیدوارم نمایش خوبی داشته باشم.

علی دهقانی فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: مدت سه سال است که کوراش کار می‌کنم، سال گذشته متأسفانه نتوانستم به مقام اول مسابقات قهرمانی کشور دست یابم و دوم شدم در نتیجه از پوشیدن پیراهن تیم ملی بازماندم اما امسال هم در مسابقات قهرمانی کشور، هم در انتخابی تیم ملی دعوت شدم و باغچقی ملی پوش کوراش را شکست دادم و به تیم ملی دعوت شدم.

وی ادامه داد: از آنجا که بازیهای آسیایی ساحلی ایران تجربه برون مرزی من است هیچ شناختی از رقبایم ندارم اما همه تلاشم را خواهم کرد تا نمایش خوبی داشته باشم.

دهقانی فرد خاطر نشان کرد: چهار ملی پوش دیگر کوراش ایران اهل خراسان هستند اما من تنها بازیکن لرستانی تیم هستم و کوراش را در استانمان زیر نظر یوسف مهری پور و محمد سپهوند تمرین کرده‌ام.

وی که در رشته جودو هم فعالیت دارد درباره شرایط وزنی خود در مسابقات تایلند گفت: در بازیهای آسیایی ساحلی در وزن 90 کیلوگرم به میدان خواهم رفت در حالی که وزن اصلی من 81 است، مبارزه در یک وزن بالاتر برایم سخت نیست چرا که در لیگ جودو بعضی وقتها در 90 مسابقه داده‌ام.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: دعوت ، لرستان ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار