سازمان غذا و دارو اسامی ۱۰ ماده خوراکی غیر مجاز را اعلام کرد

اسامی ۱۰ ماده خوراکی غیر مجاز توسط سازمان غذا و دارو اعلام شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی ۱۰ ماده خوراکی غیر مجاز اعلام شد: ترشی بادمجان و ترشی مخلوط با نام تجاری مازند کنش قائم، پروتئین کنسانتره نارمک، سالاد فصل گنج سلامت، رشته آش سهیل مازند، رشته آش و پلویی سهند، شکر پنیر ایجشکا، ماکارونی شایق از شرکت مهرآوران خورشید و لواشک مخلوط چند میوه، میوه فرآوری شده و میوه خشک شده با نام تجاری طاب طاب از شرکت ترشکامان خراسان شمالی غیر مجاز هستند.

 بر اساس این گزارش، واحدهای تولیدی و محصولاتی که نام آنها ذکر شد به دلیل تولید محصولات غذایی‌غیر بهداشتی ،بر اساس اسناد و مجوز های بهداشتی جعل شده مورد نظر اداره کل فراورده های غذایی،آرایشی و بهداشتی ، غیر مجاز شناخته شدند.

 سازمان غذا و دارو تأکید کرد: لذا از کسانی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده می کنند درخواست می شود در اسرع وقت، روابط عمومی سازمان سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
تشکرمی کنیم ا زاطلاع رسانی تان موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
چرا نام کارخانه آبلیمو سازی که دیشب 93/8/23 شنبه شب در اخبار پخش را نمی گویند و چرا با وجود اینکه جرمشان محرض شده و پلمپ شدند تصاویر تلویزیونی را کدر می کردندتا نام کارخانه معلوم نباشد .... خدا رحم کند به این ملت بعد می گویند چرا سرطان زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
سکوت
۰۱:۴۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
مرسی وزیر بهداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
ههههههه خندیدم-مسغره بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
با سلام از مطالب علمی و مفید شما متشکریم و از نکات بهداشتی تان متشکریم اجرکم عندا...
آخرین اخبار