باشگاه ها برای جذب بازیکنان، استعلام از نظام وظیفه را فراموش نکنند

در پی مشکلات به وجود آمده مربوط به کارت معافیت فوتبالیست‌ها، سازمان نظام وظیفه در خواستی را به تمام تیم‌های فوتبال ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به مشکلاتی که برای باشگاه‌های فوتبال برای استفاده از بازیکنان سربازشان پیش آمده گفته می‌شود که سازمان نظام وظیفه از فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها خواسته که قبل از گرفتن بازیکن از سازمان نظام وظیفه استعلام کنند چرا که در حال حاضر با باطل شدن کارت معافیت چند بازیکن لیگ برتری باشگاه‌هایی که بازیکنان شان‌را از دست داده‌اند با مشکلات زیادی روبرو شده‌اند.

به همین خاطر بهتر است که باشگاه‌ها قبل از گرفتن بازیکن از سازمان نظام وظیفه استعلام کنند و بدون دغدغه با بازیکنان مورد نظر خود قرارداد ببندد.

طبق شنیده‌ها گفته می‌شود که در حال حاضر باشگاه‌هایی هستند که حتی پول قرار داد بازیکنان سرباز خود در اوایل فصل پرداخت کرده‌اند و بعد از اینکه متوجه جعلی بودن کارت‌های معافیت این بازیکنان شده‌اند و این موضوع در حال حاضر برای باشگاه‌ها تبدیل به یک معضل شده است و این باشگاه‌ها باید هر چه سریعتر مبلغ قرارداد‌ها را از بازیکنان سرباز پس بگیرند و این احتمال وجود دارد بازیکنانی که کارت پایان خدمتشان مشکل دارد تا پایان دوران سربازی‌شان نتوانند در لیگ ایران فوتبال بازی کنند.

 در حال حاضر این بازیکنان در تیم‌های نظامی تقسیم شده‌اند ولی هنوز اجازه بازی ندارند چرا که به خاطر تخلفی که کرده‌اند شاید نتوانند فوتبال بازی کنند و باید این بازیکنان جریمه شوند چرا که این افراد از پول و شهرتشان استفاده کرده‌اند و از اجرای قانون امتناع ورزیدند.

 بهتر است با بازیکنان سرباز همانند افراد عادی برخورد شود تا مردم نسبت به نظام وظیفه بی اعتماد نشوند و از اینکه آینده حرفه‌ای آنها به خطر می‌افتد.

 برای نظام وظیفه مهم نیست چرا که این بازیکنان خلاف قانون عمل کرده‌اند و باشگاه‌ها نیز حق ندارند که از پول شخصی‌شان به آنها مبلغی پرداخت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار