پکرمن: فالکائو برای رویارویی مقابل آرسنال مشکلی ندارد

ژوزه پکرمن سرمربی تیم ملی کلمبیا معتقد است رادامل فالکائو می‌تواند با پایان مصدومیت، در دیدار مقابل آرسنال حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، رادامل فالکائو مهاجم جوان منچستریونایتد برای تماشای دیدار تیم‌های ملی کلمبیا و آمریکا به کراون کوتاج سفر کرد. ژوزنا پکرمن سرمربی تیم ملی کلمبیا دیداری با فالکائو داشته و شرایط وی را مورد بررسی قرار داد.
 
پکرمن معتقد است، فالکائو جوان پس از آنکه 3 بازی قبلی یونایتد را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد می‌تواند برای دیدار بعدی یونایتد مقابل آرسنال که 22 نوامبر برگزار می‌شود حضور داشته باشد.  
پکرمن گفت: هیچ شکی نیست که فالکائو در شرایط آمادگی کامل جسمانی قرار دارد روند بهبود  وی خیلی سریع طی شد و توانست تمام آزمایشات پزشکی را با موفقیت پشت سربگذارد.  
 
وضعیت فعلی او با آنچه قبل از جام جهانی 2014 و مصدومیت زانو که در آن دوران دیده بودیم بسیار فرق کرده است. اطمینان دارم فالکائو به یکی از ستاره‌های یونایتد تبدیل می‌شود و می‌تواند رکوردهای بسیاری را در لیگ برتر انگلیس به نام خود ثبت کند.  

*رئال مادرید مایل به جذب فالکائو نیست  


منچستریونایتد و رئال مادرید در طول فصل تابستان رقابت فشرده‌ای برای انتقال رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی موناکو نزد خود داشته اما سرانجام این شیاطین سرخ بودند که موفق شدند فالکائو را به عنوان بازیکن قرضی به اولدترافورد بیاورد.  
 
خبرهایی طی روزهای اخیر مبنی بر ارتباط مجدد سران رئال مادرید با همتایان خود در باشگاه موناکو مبنی بر خدمت گرفتن فالکائو منتشر شده است که نشان می‌دهد باشگاه اسپانیایی تلاش می‌کند در پایان فصل فالکائو را نزد خود بیاورد.
 
اما سران باشگاه رئال کاملا این اخبار را تکذیب کرده و اطمینان دادند هیچ تمایلی برای جذب مهاجم کلمبیایی ندارند.  

فالکائو از ابتدای رقابت‌های این فصل لیگ برتر فقط در 3 بازی حضور داشت و بار دیگر مصدوم شد او طی این مدت یک گل به ثمر رساند که عملکرد چندان درخشانی محسوب نمی‌شود.  

با این وجود لوئیس فن‌فال سرمربی یونایتد هنوز بر سر حرف خود باقی مانده و حاضر است قرارداد فالکائو را با مبغ 50 میلیون پوند نهایی کند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: فالکائو ، آرسنال ، پکرمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار