خبرهای جدید از "شمعدونی" "سروش صحت"

"محسن چگینی" تهیه کننده مجموعه تلویزیونی "شمعدونی" از پایان تصویربرداری 40 قسمت این سریال خبر داد.

محسن چگینی تهیه کننده سریال "شمعدونی" که برای پخش در زمستان سال جاری از این شبکه آماده می شود، در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران از باقی ماندن مراحل تولید 10 قسمت پایانی سریال خبر داد و گفت: خوشبختانه سریال با روند خوبی در حال ضبط است و  تولید 10 قسمت پایانی را شروع کرده ایم.

وی درباره آخرین وضعیت پروژه ادامه داد: همه مراحل تدوین به طور همزمان با هم در حال انجام است. تدوین به طور نزدیکی با تصویربرداری پیش می رود. فیلمنامه در حال نگارش است و به روز به دست بازیگران می رسد. همچنین ضبط سکانس هایی از لوکیشن اداره در محله قیطریه ادامه دارد.

سریال "شمعدونی" در 50 قسمت 40 دقیقه ای به تهیه کنندگی محسن چگینی و کارگردانی سروش صحت مراحل تولید خود را پشت سر می گذارد. متن این مجموعه هم توسط سروش صحت و ایمان صفایی نوشته شده است.

"شمعدونی" داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است. آتنه فقیه نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی، محمد نادری، عرفان برزین از بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تصویر برداری : خسرو دادگر مرام، تدوین:شهرام کیور، گریم: ایمان امیدواری، صدابردار: علیرضا نوروزیان ، مدیر تدارکات: مجید رنجبر، جانشین تولید: پوریا عطا بخشی، طراح صحنه: مهراب قاسم خانی، طراح لباس: نازنین خزایی، مشاور پروژه: پیمان قاسم خانی، مدیر تولید: رضا کریمی، مجری: موسسه تصویر غزال فیلم


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار