با حضور اهالی هنر صورت گرفت؛

بدرقه "مجید بهرامی" به سوی آرامگاه ابدی

مراسم تشییع "مجید بهرامی" با حضور دوستداران هنر و هنرمندان سرشناس سینما و تئاتر چون فاطمه معتمدآریا و نرگس آبیار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران صبح امروز مراسم تشییع "مجید بهرامی" بازیگر تئاتر، سینما با حضور فاطمه معتمد آریا، افسانه ماهیان، الهام پاوه نژاد،‌اتابک نادری، لیلی رشیدی، بابک حمیدیان، محسن تنابنده،‌ هدایت هاشمی، رخشان بنی اعتماد، رحمت امینی،‌ احسان کرمی، حسین پاکدل، نرگس آبیار و نوید محمدزاده از تئاتر شهر تا تالار وحدت برگزار شد.
 
اجرای این مراسم را احسان کرمی بر عهده داشت و گفت: اجرای مراسم تشییع رفیقم برایم بسیار سخت است، چرا که مجید همیشه لبخند می‌زد و یک عکس بدون لبخند از خودش باقی نگذاشته است.
 
در ادامه احسان کرمی از فاطمه معتمد آریا، همبازی مجید بهرامی در فیلم سینمایی "گیلانه" دعوت کرد تا در مورد مجید بهرامی صحبت کند.
 
فاطمه معتمد آریا بازیگر فیلم سینمایی "گیلانه" اظهار داشت: برای از دست دادن عزیزی که هیچوقت حیاتش خالی از زندگی نبود، نباید حرف زد. ما از دور و نزدیک خاطرات ریز و پر از مهری از مجید داریم.
 
وی ادامه داد: مجید از زندگی آنقدر لذت برد که شیرینی برایش باقی ماند. آن چیزی که مجید دنبالش بود،‌ رفاقت و دوستی اطرافیانش بود که در این 8 سال پیشش بودند.
 
معتمد آریا خاطرنشان کرد: فقط می‌توانم بگویم خداحافظ رفیق.
 
همچنین در ادامه حسین پاکدل نمایشنامه‌ای را برای مجید بهرامی خواند و رضا ثروتی نیز که یکی از دوستان صمیمی‌ و همکارانش در یک تئاتر بود، دکلمه‌ای را برایش خواند.
 
بهرام ریحانی هنرمند تئاتر که خودش دچار بیماری است و با وجود شرایط سختش به این مراسم آمده بود، بیان کرد: مجید حتی در لحظات آخر هم لبخند می‌زد و در این سال‌ها قهرمانانه در برابر این بیماری مقاومت کرد.
 
وی ادامه داد: چرا زمانی که مجید بیمارستان بود، در هیچ برنامه‌‌ی تئاتری ده دقیقه را به او اختصاص ندادند و سر بالینش نیامدند تا با او همدردی کنند.
 
ریحانی تصریح کرد:‌ مطمئنم مجید با لبخند زندگی خواهد کرد، تو هنوز نرفتی و پیش ما هستی.
 
مهدی نادری، کارگردان فیلم سینمایی "بغداد" که مجید بهرامی در آن بازی می‌کرد، اظهار داشت: به خودم جرات نمی‌دهم برای چنین قهرمانی که همیشه لبخند می‌زد، گریه کنم. هیچکس اشک مجید را ندیده بود، شاید مادرش دیده بود اما مادرش هم می‌گوید من هم اشک مجید را ندیدم.
 
گفتنی است؛ اهالی هنر، پیکر مجید بهرامی،‌ هنرمند تئاتر و سینما را برای تدفین در قطعه هنرمندان بهشت زهرا همراهی کردند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۳
روحش شاد و یادش گرامی
آخرین اخبار