در آستانه برگزاری جام جهانی ساندا؛

قلی پور: طلای جام جهانی را برای خودم کنار گذاشتم/ لادور: بدنبال طلای جام جهانی هستم

تیم ملی ساندای کشورمان با آمادگی کامل از 29 آبان به مدت دو روز در جام جهانی ساندا در جاکارتا اندونزی به مصاف حریفان خود می‌روند.

حمیدرضا قلی پور سانداکار وزن 85- کیلوگرم تیم ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به اینکه تمامی قهرمانان جهان در دو دوره گذشته در پیکارهای جام جهانی ساندا حضور دارند، و من نیز تمامی آنان را بیش از دوبار شکست داده‌ام یا به طور حتم اگر همان حریفان در این جام حضور داشته باشند،‌طلای این پیکارها را خواهم گرفت.

وی افزود: با وجودیکه حدود یک سال از مسابقات دور بودم، اما چون در این یکسال تمرینات خود را انجام می‌دادم از نظر تکنیکی آماده بودم و با ورود به اردوها و انجام تمرینات زیرنظر حسین اوجاقی سرمربی توانستم در مدت کوتاهی به اوج آمادگی برسم و با توجه به این آمادگی مثل همیشه فقط به کسب طلای جام جهانی می‌اندیشم.

** لادور: به دنبال طلای جام جهانی هستم

حمیدرضا دلاور سانداکار وزن 80- کیلوگرم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ‌گفت: با وجودیکه هنوز خستگی بازی‌های آسیایی اینچئون را حس می‌کنم در نظر دارم با کسب طلای جام جهانی و جبران نقره اینچئون خستگی را از تن به در کنم.

وی افزود: پس از بازی‌های آسیایی اینچئون فقط ده روز استراحت داشتم و بعد ازآن 20 روز در اردوی آمادگی برای جام جهانی ساندا بودم و خوشبختانه در شرایط آمادگی خوبی هستم و به کسب طلای این جام امیدوارم.

وی ادامه داد: حریفانم در جام جهانی ساندا، ووشوکارانی از مصر، روسیه و آمریکا هستند که فیلم بازی آنان را به خوبی مشاهده کردم و با آنالیز آنان شناخت بسیار خوبی کسب کردم و امیدوارم که بتوانم در این جام آنان را مغلوب کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساندا ، قلی پور ، لادور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار