زنجان؛

150 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: 150 هزار نخ انواع سیگار قاچاق در زنجان کشف شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،جعفر رحمتی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی استان زنجان موفق شدند 150 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه این میزان قاچاق از یک دستگاه کامیون بنز در محور زنجان - خرم‌دره کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا اقدام به ایجاد ایستگاه‌های ایست و بازرسی در زنجان کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه ماموران در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به وسیله یک دستگاه کامیون اقدام به قاچاق دخانیات می‌کند، ادامه داد: عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین کنترل خودروهای عبور محور زنجان - خرم‌دره خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی این خودرو که در ظاهر حامل خرده بار بود مورد مشکوکی مشاهده نکردند، اعلام کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته بعدی 150 هزار نخ سیگار قاچاق که به صورت ماهرانه در کف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

رحمتی با اشاره به اینکه کالاهای کشف شده به شرکت دخانیات استان تحویل داده است، اضافه کرد: فرد متخلف نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قاچاق ، زنجان ، سیگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.