در راستای تدوین برنامه ششم توسعه ؛

کارگروه تخصصی تعاون در اتاق تعاون مرکزی ایران تشکیل می شود

رییس هیئت مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران گفت : با توجه به تدوین برنامه ششم توسعه کاگروه تعاون در اتاق تعاون مرکزی ایران تشکیل می شود .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ماشاالله عظیمی رییس هیئت مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران از لزوم توجه به تطبیق اساسنامه های اتحادیه های تحت پوشش و سراسری بخش تعاون خبر داد .

وی گفت :  برای تطبیق اساسنامه با آیین نامه مجمعی تعیین شده است و دقیقا امروز داریم بنابر قانون و مقررات عمل کنیم.

این مقام مسئول با توجه به وضعیت تعاونی های استانی ادامه داد : نحوه تشکیل یا فعالیت اتاق های تعاون استان و شهرستان ها نیاز به آیین نامه ای دارد که باید در مجمع به تصویب برسد.

عظیمی اظهار داشت : اتاق های تعاون تا یک هفته فرصت دارند هر گونه اصلاحی که  در خصوصی آیین نامه نحوه تشکیل یا فعالیت اتاق های شهرستان ها در نظر دارند ، ارایه دهند تا در مجمع مورد تصویب قرار بگیرد و از ارزش قانونی برخوردار باشد.

وی با بیان  اینکه برنامه ششم توسعه در حال تدوین است، گفت : قرار است کار گروهی خاص با این مضمون در اتاق تعاون مرکزی ایران تشکیل شود.

همچنین رییس هیئت مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران بر تشکیل شورای تخصصی دولت برای تدوین این برنامه تاکید کرد.

عظیمی در این خصوص  بیان داشت : سیاست هیئت مدیره این اتاق در خصوص برگزاری مجمع و زمان آن ، این بوده است که در واکنش به اخبار برخی خبرگزاری ها برای اینکه موجی به وجود نیاید ، جوابی داده نشود.

وی در پاین گفت : اگر ماده 76 قانون اعمال نشود، هر کس از هرجا شکایت کند ، قابل ابطال است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار