نشست ویژه باشگاه پرسپولیس برای سالگرد زنده یاد پرویز دهداری

سرپرست باشگاه پرسپولیس صبح امروز با تعدادی از مدیران باشگاه جلسه‌ای را در ارتباط با مراسم سالگرد زنده یاد پرویز دهداری برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، صبح امروز سرپرست باشگاه پرسپولیس با تعدادی از مدیران باشگاه تشکیل جلسه داد و در ارتباط با همراهی باشگاه در مراسم سالگرد زنده یاد پرویز دهداری هماهنگی‌های لازم بعمل آمد. در این نشست بهروز منتقمی مسوولیت‌های بخش‌های مختلف را مشخص کرد.
 
همچنین در ادامه این نشست درباره دربی و اقداماتی که باید صورت بگیرد، گفتگوهایی انجام شد.
 
زنده یاد پرویز دهداری متولد 12 فروردین 1312 که دوران اوج فوتبال خود را در شاهین سپری کرد و با آن مکتب عجین شده بود با تشکیل باشگاه پرسپولیس هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده گرفت.
 
او به یکی از الگوهای ورزشی و اخلاقی فوتبال ایران بدل شد و بسیاری از او به عنوان مربی اخلاق یاد می‌کردند که همچنان اینگونه است. وی در 38 سالگی سرمربیگری تیم ملی را عهده‌دار شد و تیم ملی المپیک با هدایت او به رقابت‌های المپیک مونیخ راه پیدا کرد. گرچه قبل از حضور در المپیک از تیم کنار رفت.
 
تیم ایران هرچند در سال 1980 نیز به المپیک مسکو راه پیدا کرده بود اما آخرین حضور ایران در رقابت‌های فوتبال المپیک به همان بازی‌های مونیخ باز می‌گردد. او در سال‌های 1986 و جام ملت‌های 1988 هدایت تیم ملی ایران را نیز بر عهده داشت. دهداری همیشه اخلاق را مقدم بر فوتبال می‌دانست.
 
مرحوم دهداری در سوم آذر ماه سال 1371 دیده از جهان فرو بست و فوتبال ایران را در اندوه از دست دادن خود فرو برد.
 
گفتنی است؛ مراسم سالگرد زنده یاد پرویز دهداری روز جمعه از ساعت یازده صبح در قطعه بیست بهشت زهرا (س) با حضور اهالی ورزش و رسانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دهداری ، پرسپولیس ، سالگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار