احیای بافت فرسوده منطقه 14 نسبت به گذشته ارتقا یافت

شهردار منطقه 14 از ارتقای کیفی بافت فرسوده در این منطقه خبر داد.

 تورج فرهادی شهردار منطقه 14 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در همین راستا بافت فرسوده این منطقه نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است.

وی با اشاره به نظارت دوره‌ای خدمات شهری در سطح منطقه افزود: بزرگراه امام علی (ع) دسترسی بسیار خوبی را برای شهروندان ایجاد کرده است و موجب رونق در این منطقه شده است،‌ اما مشکلات جزئی وجود دارد که باید برطرف شود.

فرهادی با اشاره به مشکلات ناشی از تداخل آب فاضلاب با آب‌های سطحی گفت: باید برای حل این موضوع ورود جدی داشته باشیم، ضمن اینکه نیازمند همکاری شرکت فاضلاب در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به موضوع فضای سبز در این منطقه گفت: بازسازی و ساماندهی آرامستان ارامنه، اختصاص اعتبارات لازم برای ایجاد باغ‌های گل، ساماندهی و رفع مشکلات بازار گل این منطقه، رسیدگی به وضعیت مخزن و رسیدگی به اسکان کارگری، پاکسازی برچسب‌های تبلیغاتی، تفکیک زباله از مبدا و رسیدگی به فضای سبز محیطی از دیگر برنامه‌های شهرداری منطقه 14 است.

وی ادامه داد: همچنین رفع سد معبر در محدوده این منطقه،‌ لزوم جدید مخازن جدید،‌ لزوم تحویل مخازن غیر خشک به مناطق 22 گانه،‌ پرداخت مطالبات پیمانکاران،‌ جانمایی و احداث 2 ایستگاه آتش نشانی تا پایان سال،‌ افزایش سرانه فضای سبز منطقه، تاکید بر واکاوی درختان، ساماندهی قنات‌ها، لزوم احداث مخازن ذخیره آب، تملک و حفظ باغات، کاشت درخت در مساحت بسیار بالا،‌ برنامه ریزی برای تصفیه آب‌های سطحی، ساماندهی و تامین روشنایی فضاهای بی دفاع شهری و توجه به نورپردازی و روشنایی بوستان‌ها و میادین در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب طرحی مناسب برای میادین منطقه، تخصیص اعتبارات لازم برای ساخت پل عابر پیاده در اتوبان شهید محلاتی، انتخاب طرح میدان آیت الله سعیدی المان دروازه دولاب، طرح یادمان شهدای منطقه، ساماندهی میدان آیت الله بروجردی، احداث فروشگاه‌های جدید با مشارکت و همکاری سازمان میادین و ساماندهی خیابان خاوران از دیگر برنامه‌های اجرایی شهرداری منطقه 14 است که در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/   
برچسب ها: بافت ، فرسوده ، گذشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار