زنجان؛

محکومیت 14 میلیارد ریالی متخلفین در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 14 میلیارد ریالی محکومین طی آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان این که در آبان ماه امسال تعداد 670 پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است گفت: و در این مدت تعداد 701 پرونده مختومه گردیده است.

ممیزی با اشاره به اینکه بر اساس آمار رسمی عملکرد تعزیرات حکومتی استان در تمامی بخشها 105 درصد می باشد افزود:در بخش کالا و خدمات تعداد 508 پرونده وارد و تعداد 534 پرونده مختومه گردیده است و عملکرد در این بخش 105 درصد می باشد.

وی ادامه داد: در بخش بهداشت، دارو و درمان و دامپزشکی تعداد 40 پرونده وارد و تعداد 42 پرونده مختومه شده است و عملکرد تعزیرات حکومتی در این بخش 105 درصد می باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد :در بخش قاچاق کالا و ارز تعداد 122 پرونده وارد و تعداد 125 پرونده در آبان ماه 93 مختومه گردیده است و عملکرد در این بخش 102 درصد می باشد.

ممیزی اضافه کرد : بر اساس آمار تفکیک عملکرد شهرستانها در شهرستان زنجان تعداد 12 پرونده در بخش کالا و خدمات،تعداد 90 پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد 300 پرونده در بخش کالا و خدمات وارد گردیده است.

وی گفت :در شهرستان خدابنده تعداد 2 پرونده در بخش بهداشت و درمان ،،تعداد 13 فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد 89 پرونده در بخش کالا و خدمات وارد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد:در شهرستان ابهر تعداد 26 فقره پرونده در بخش بهداشت و درمان، تعداد 19پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد 89 پرونده در بخش کالا و خدمات وارد گردیده است.

ممیزی خاطر نشان کرد :بر اساس آمار موجود میزان محکومیت پرونده های ورودی در آبان ماه امسال به تعزیرات حکومتی استان بیش از 14 میلیارد و چهارصد میلیون ریال و میزان وصولی در این مدت بالغ بر 4 میلیاردو چهارصد میلیون ریال می باشد.



انتهای پیام/ش


برچسب ها: محکومیت ، متخلفین ، زنجان ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.