مدیرکل دبیرخانه شورای عالی صادرات:

از 251 صادرکننده برگزیده استانی تجلیل شد

همایون ربانی‌فر با اشاره به اقدامات دبیرخانه شورای عالی صادرات در برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی صادرات در استان‌ها گفت: تا کنون در 17 استان این مراسم برگزار شده و از 251 صادرکننده نمونه استانی در گروه‌های مختلف کالایی، خدماتی و گردشگری تجلیل به عمل آمده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، مدیرکل دبیرخانه شورای عالی صادرات با اعلام این خبر گفت: مراسم روز صادرات استان‌ها در طول یک ماه پس از برگزاری روز ملی صادرات برگزار شده است و استانداران، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی در این مراسم‌ها شرکت کرده‌اند.
 
وی افزود: دبیرخانه شورای عالی صادرات با ابلاغ سیاست‌ها، دستورالعمل‌ها و شاخص‌های انتخاب صادرکننده نمونه استانی، امور ستادی و نظارتی این مراسم را در استان‌ها بر عهده دارد.
 
ربانی‌فر اضافه کرد: تا کنون در استان­های اصفهان، اردبیل، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، قم، فارس، کردستان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، لرستان، مرکزی، هرمزگان و یزد مراسم تجلیل از صادرکننگان نمونه استانی برگزار شده و در 13 استان دیگر هم تا پایان آذرماه این مراسم برگزار خواهد شد.
 
به گفته ربانی‌فر صادرکننده نمونه استانی بر اساس شاخص‌های صادراتی هر استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و سهیمه هر استان در معرفی صادرکننده نمونه متناسب با میزان ثبت‌نام در فرایند انتخاب صادرکننده نمونه استانی است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شورای ، عالی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار