بازی «راز روشن» هفته بسیج وارد بازار می‌شود

شهید احمدی روشن به روایت بازی رایانه‌ای

مدیر استودیو بازی‌سازی اگلو (egloo) با بیان اینکه بازی رایانه‌ای راز روشن مراحل تولید را سپری کرده، گفت: این بازی که زندگی شهید احمدی روشن را روایت می‌کند تا پایان هفته بسیج وارد بازار می شود.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمدامین علی‌اکبر با اشاره به نحوه توزیع این بازی افزود: بازی راز روشن در فروشگاه‌های بسیج، پایگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و مراکز فرهنگی برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای عرضه خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه بازی رایانه‌ای در کشور صنعتی نوپا و برای رشد نیاز به حمایت مسئولان دارد، گفت: بازی رایانه‌ای و فیلم در زمینه انتقال پیام و اثرگذاری برمخاطب نقش مهمی را ایفا می‌کند. 

مدیر استودیوی بازی سازی اگلو با اشاره به اهداف تولید این بازی، افزود: پس از ترور شهید احمدی روشن شرایط به سمتی می‌رفت که باید در ابعاد مختلف از این ماجرا صحبت می‌شد چرا که جوان دانشمند ایرانی ناجوان‌مردانه به شهادت رسیده بود، برای زنده نگهداشتن ارزش‌هایی او تصمیم به ساخت این بازی گرفتم.

وی ادامه داد: بازی رایانه‌ای راز روشن از سال 1391 توسط استودیوی بازی سازی اگلو تولید و از ابتدای سال 1393 آماده ورود به بازار بود.

علی‌اکبر با بیان اینکه  این بازی به طور ویژه برای کاربران رایانه خانگی در نظر گرفته شده، تصریح کرد: در طراحی و ساخت بازی رایانه‌ای راز روشن از نرم افزارهای  یونیتی چهار، مایا اوت‌دسک، زی براش، فتوشاپ و 3D مکس  استفاده شده است.

وی در پایان افزود: کاربران برای حمایت و ایجاد انگیزه در تیم تولید بازی رایانه‌ای راز‌ روشن این بازی را  از فروشگاه‌های معتبر تهیه و از کپی‌برداری از آن خودداری کنند.
انتهای پیام/
برچسب ها: شهید ، بازی ، رایانه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار