قلعه نویی:

مظلومی اسطوره‌ای بی‌ادعا بود/ استقلال اصلا شرایط خوبی ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش برای نیم فصل دوم حتما بازیکنانی را جذب می کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیر قلعه نویی در حاشیه مراسم یادبود غلامحسین مظلومی ضمن تجلیل از این اسطوره استقلال، گفت: مظلومی اسطوره‌ای بی ادعا بود. وظیفه باشگاه و مجموعه استقلال برگزاری این مراسم بود. مظلومی مرد با اخلاقی بود و خیلی زود از میان ما رفت و این موضوع باید کمک کند تا ما بیشتر قدر پیشکسوتان خود را بدانیم. اعتبار هر جایی به پیشکسوتان است و قدردانی از این قشر وظیفه همه است.

سرمربی استقلال درباره فاصله کم میان دو بازی استقلال افزود: متاسفانه فاصله زمانی میان این دو بازی بسیار کم است و ما در این فرصت کم فقط می توانیم تا مسائل روحی و روانی را آماده کنیم. لیگ و جام حذفی بسیار فشرده است و این مشکلی است که کار ما را بسیار سخت می کند.

وی ادامه داد: ذوب آهن بسیار تیم خوبی است و من نیز همواره این موضوع را گفته بودم. در چند هفته گذشته هم آنها نتایج خوبی گرفته اند و در فرم خوبی هستند. ما نیز مشکلات زیادی از جمله مصدومیت‌های بازیکنان داریم اما امیدوارم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

وی در باره شرایط استقلال در نیم فصل اول عنوان کرد:  استقلال اصلا شرایط خوبی ندارد و در نتیجه‌گیری بد عمل کردیم. البته ابتدای فصل شرایط خوبی داشتیم اما اکنون متاسفانه در نتیجه گیری ضعیف عمل کردیم. انشاالله در نیم فصل دوم این موضوع را جبران می کنیم. جبران کردن 4 امتیاز در 45 امتیاز پیش رو کار سختی نیست.

وی درباره ضعیت دیگر تیم‌ها تصریح کرد: زمانی که صدرنشین لیگ تنها 28 امتیاز کسب کرده است یعنی فاجعه رخ داده است و باید تیمها در دور برگشت این موضوع را جبران کنند. البته این عملکرد نشان می‌دهد لیگ ما بسیار نزدیک است و مدعیان زیادی در مسابقات حضور دارند.

قلعه نویی در پایان و درباره خرید نیم فصل استقلال گفت: در دو یا سه پست تیم نیاز به تقویت دارد و باید در این فرصت بهترین تصمیم را بگیریم تا تیم آماده‌ای را در نیم فصل دوم روانه مسابقات کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۵۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
بنام خدا
مرحوم مظلومی رو خداوند قرین رحمت کنه
جناب آقای قلعه نویی توجه داشته باشه در فوتبالی به این سطح که حضرات بازی میکنن هیچ کسی اسطوره نیست بیخودی شلوغش نکنین
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۸:۰۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
پست مربی یادت رفت اول اون باید تغییرکنه
Hong Kong
مهدی
۱۶:۱۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
آقای عزیز اگه استقلال حال و روز خوبی نداره به خاطر شماست . مگه ارنج بازیکنان تیم رو اول فصل شما نچیدید . از پول بیت المال میلیاردها تومان خرج کردید حالا میگید شرایط خوب نیست در صورتی که یک تیم شهرستانی با هزینه بسیار پایین موفق میشه.
آخرین اخبار