ابراهیمی: نوجوانان در سطح فنی لیگ برتر نیستند/ میزان باخت،‌ سر و صدا بلند کرد

مربی تیم والیبال پیکان گفت: در لیگ امسال سطح مسابقات بسیار بالاست و ما بازی راحتی در پیش نداریم.

رضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما درا ین هفته با تیم ارتعاشات صنعتی ایران که ترکیب آن را اعضای تیم ملی نوجوانان تشکیل می‌دهند بازی داریم آن‌ها از انگیزه کافی برای برد حریف برخوردارند ولی تجربه لازم را ندارند به نظرم اصلا کار خوبی نبود که این تیم را وارد لیگ برتر کردند چون سطح کار آن در این سطح حرفه‌ای نیست.

مربی تیم والیبال پیکان خاطرنشان کرد: بازی با تیم ارتعاشات زا چند نظر برای ما خوب است نخست آن که بازیکنان بیشتر بازی کرده و به همین خاطر هماهنگ می‌شوند و ریکاوری خواهند شد.

وی یادآور شد: "محمد موسوی عراقی" از دوران تیم ملی مصدومیت داشت خوشبختانه تحت نظر پزشک تیم قرار دارد و در شرایط مطلوبی به سر می‌برد.

ابراهیمی در خصوص دیدار هفته سوم لیگ برتر مقابل میزان خراسان و حواشی به وجود آمده یادآور شد: هیچ حرف و حدیثی این بازی نداشت، به طور کلی بازی سنگین و حساسی را پشت سر گذاشتیم بروز برخی حوادث و اتفاقات در طول یکی دیدار حساس طبیعی است. سال گذشته هم این اتفاقات در جریان لیگ به وجود آمد ولی چون میزانی‌ها برنده میدان بودند هیچ صدایی به گوش کسی نرسید ولی در لیگ فصل جاری چون شکست خوردند سرو صدا بلند کردند. در یک دیدار حساس و سنگین عکس العمل مربی، تماشاچی و حتی بازیکنان عادی است چون هیچ فردی دوست ندارد که نتیجه را واگذار کند.

وی تصریح کرد: معتقدم سالن مهران مناسب برای برگزاری یک چنین مسابقات و تیمی نیست خیلی از تماشاچیان بیرون از سالن ماندند و آنهایی هم که داخل سالن بودند کنترلشان سخت بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابراهیمی ، والیبال ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار