در هفته ملی بسیج صورت گرفت

عیادت قائم مقام وزیر بهداشت از جانباز شیمیایی دفاع مقدس در بیمارستان نمازی شیراز

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در سفر به استان فارس، به مناسبت هفته ملی بسیج، از یکی از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی که در بیمارستان نمازی شیراز بستری شده بود، عیادت کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور  در ادامه سفر به شهر شیراز و حضور در سمینار بین المللی نقشه راه سلامت، در بیمارستان مرحوم نمازی شیراز حضور یافت و با رسول زارع زاده، جانباز شیمیایی 25درصد دفاع مقدس که از شهرستان تبریز، برای انجام عمل جراحی پیوند کبد در بخش پیوند کبد بیمارستان نمازی حضور یافته بود، عیادت کرد.

دکتر حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت، ضمن عیادت از این جانباز دفاع مقدس، با تقدیر از فداکاری و گذشت جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی، هفته ملی بسیج را گرامی داشت.

 این جانباز دفاع مقدس نیز با تشکر از مسئولان دانشگاه که انجام جراحی پیوند کبد را تسهیل کرده بودند، گفت: تمامی پزشکان و پرستاران این بخش، افرادی دلسوز هستند که در عین مهربانی، با تخصص ویژه و کاردانی، به خدمت به بیماران می پردازند.

رسول زارع زاده با اشاره به هفته ملی بسیج، از حضور قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برای عیادت از وی، تقدیر کرد و افزود: کمک های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای انجام امور درمانی من، نزد خداوند متعال ماندگار خواهد بود، چرا که بیماران دل شکسته هستند و کمک به آنان، از سوی پروردگار اجری ویژه دارد.

وی همچنین اظهار کرد: در طول سه ماه حضور وی در شیراز، از محبت و دلسوزی تیم پرستاری و پزشکی بیمارستان نمازی بهره مند بوده است.

زارع زاده با اشاره به جراحی پیوند کبدی که برای او در بیمارستان مرحوم نمازی شیراز صورت گرفته است، ابراز داشت: از روزی که به هوش آمده ام، برای فرد پیوند دهنده فاتحه قرائت می کنم و نماز به جا می آورم و به خود و خداوند قول داده ام، با انجام کارهای نیک در زندگی، از امانت آن مرحوم پاسداشت کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار