ناظم الشریعه:

تلاش زایدالوصف بازیکنان ما را بالانشین کرده/ می‌خواهیم بهترین نتیجه را با بهترین بازی کسب کنیم

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز تلاش زایدالوصف بازیکنان تیمش را دلیل دوازدهم هفته متوالی بدون شکست می داند.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز پس از کسب پیروزی مقابل شهروند ساری به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی حفاری اهواز و شهروند ساری از بهترین دیدارهای ما در لیگ شانزدهم بود که بازیکنان از همان لحظه آغاز بازی تا انتها بازی محکم و با نشاطی ارائه دادند و مصمم بودند بدون دست کم گرفتن حریف، سه امتیاز خوب کسب کنند.

 در نیمه اول علیرغم اینکه توپ و میدان در اختیار ما بود، تیم شهروند به خوبی دفاع کرد و بازی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم شرایط فنی تیم ما بهتر شد و ضربه هایمان به گل تبدیل شد تا بتوانیم با خیال راحت در دقایق پایانی جوانانی که کمتر فرصت بازی کردن داشتند را آزمایش کنیم که شکر خدا نتیجه داد و گلهای بیشتری به ثمر رساندیم.
 
وی در مورد دوازده بازی متوالی بدون شکست تیمش گفت: از همان ابتدای فصل گفتم که شاکله تیم حفاری عوض شده و برای تبدیل به یک تیم برنده، نیاز به زمان داریم که شکر خدا بعد از چندین تساوی، روی نوار برد قرار گرفتیم و خود را به بالای جدول رساندیم. اینکه تا کنون نباختیم مسئله مثبتی است اما خودمان را درگیر آن نمی کنیم، چرا که قطعا در بازی های آینده می بازیم.

 برای ما مهمترین مسئله حس یکدست بودنمان است. ضمن اینکه ما دو بازیکن خود را در این روزها ازدست دادیم و در تعطیلات نیم فصل باید با توجه به امکانات باشگاه به دنبال جایگزین مناسب برای آنها باشیم اما تا کنون با تلاش مضاعف بازیکنان خلا آن ها را پرکرده ایم. این حس یکدست بودن تا کنون حفاری را بدون شکست نگه داشته است.

 تیم خوبی داریم که بازیکنان به معنای واقعی می خواهند که موفق باشیم و با از خود گذشتگی به خود و من و تیم حفاری کمک می کنند. اگر بتوانیم این هارمونی مناسب را حفظ کنیم در بالای جدول ماندگار خواهیم بود. در ابتدای فصل هدف ما فقط نگه داشتن تیم بود اما توانستیم در جدول بالا برویم و می خواهیم بالانشین بمانیم.
 
ناظم الشریعه در مورد شانس قهرمانی تیم حفاری اهواز در لیگ شانزدهم گفت: برای کسب عنوان قهرمانی ابزار زیادی لازم است ولی برای ما دور از دسترس نیست. قهرمانی شرایط خاصی نیاز دارد، چه از نظر تعداد بازیکنان و چه از نظر شرایط و امکانات. اما ما تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. تیمی که به قهرمانی فکر نمی کند نباید وارد مسابقات شود و ما هم به دنبال بهترین بازی ها و بهترین نتیجه ها هستیم.

یکی از اتفاقات نادر فوتسال در فصل گذشته رخ داد که تیم حفاری که تیم سوم لیگ برتر بود با نظر کارشناسان به عنوان بهترین تیم فنی مسابقات شد و ما مسال هم به دنبال این هستیم که از نظر اخلاقی و فنی سرآمد باشیم و سعی کنیم بهترین نتیجه ها را کسب کنیم چرا که بازی خوب بدون کسب نتیجه دیده نمی شود.
 
ناظم الشریعه در پایان در رابطه با دیدار هفته آینده تیمش مقابل شهرداری ساوه خاطرنشان کرد: دیدار با تیمهای انتهای جدولی در لیگ برتر به مراتب سخت تر از دیدار با تیم صدر جدول می باشد. تیم های پایین جدولی می دانند چیزی برای از دست دادن ندارند و انتحاری بازی می کنند.

 از سوی دیگر تیم شهرداری ساوه در زمین خودش میزبان ماست و قطعا تمام تلاش خود برای جذب تماشاچی و استفاده از شرایط میزبانی را به کار می بندد. اما با احترامی که برای تمام تیم ها قائلیم در این بازی هم حریف را دست کم نمی گیریم و برای کسب بهترین نتیجه به ساوه می رویم.


انتای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، حفاری ، ناطم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار