مرفاوی:

از مسئولان صبا تشکر می‌کنم که جوابم را با شکایت دادند/سپاهان به لحاظ فنی‌ جز بهترین‌هاست

سرمربی تیم پیکان گفت: باید عنوان کنم که من 6-7 ماه برای این تیم زحمت کشیدم‌ و با توجه به قانونی جدا شدن از تیم حقم نبود‌ و جوابم را با شکایت دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عبدالصمد مرفاوی اظهار داشت: از ابراهیم زاده به خاطر زحماتش در تیم پیکان تشکر می‌کنم و از بازیکنان تیم سابقم که به من لطف داشته‌اند تقدیر می‌کنم.
 
وی در ادامه افزود: از جمعه کارم را در پیکان شروع کرده ام و همه بازیکنان در این تیم با انگیزه هستند ما از سپاهان شناخت داریم و امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم باید عنوان کنم سپاهان به لحاظ فنی در سطح خوبی است.
 
مرفاوی عنوان کرد: امیدوارم که در پیکان شرایط ایده آل را پیدا کنم و در دور برگشت بتوانیم موفق باشیم من به هیچ وجه دوست ندارم در خصوص صبا صحبت کنم من 7-6 ماه برای این تیم تلاش کردم.
 
سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: من می‌توانستم زودتر جدا شوم ولی به لحاظ اخلاقی درست بود پایان نیم فصل این اتفاق صورت گیرد من کاملا قانونی با صبا خداحافظی کرده و به پیکان پیوستم.
 
وی بیان کرد: از مسئولان صبای قم تشکر می‌کنم که جواب کار من را با شکایت دادند زیرا همه چیز روی قانون بوده است.
 
مرفاوی‌ در خصوص لیست مازاد هم اضافه کرد: درست نیست بگویم لیست مازاد ما در آینده نزدیک بازیکنان خوبی را جذب می‌کنیم فوتبال به نظر من ریسک است و کار آسان و ساده‌ای نیست ما نیاز به تلاش داریم و با تمام ورود کار می‌کنیم ما با بازیکنان پیکان صمیمی و هماهنگ‌ هستیم و امیدوارم‌ این صمیمیت‌ منجر به موفقیت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، صبا ، تشکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار