رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر قدس

یک معدن شن و ماسه و یک واحد تولید آسفالت پلمپ شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس از پلمپ یک واحد معدن شن و ماسه و یک واحد کارخانه تولید آسفالت در شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شیدا اکار با اعلام این خبر گفت: یک واحد معدن شن و ماسه و یک واحد کارخانه تولید آسفالت در شهرستان قدس بدلیل عدم توجه به تذکرات پیشین در زمینه کنترل گرد و غبار در فعالیت  آلودگی هوا توسط ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس پلمپ شد.

وی افزود: با توجه به حضور معادن شن و ماسه در غرب شهرستان قدس و در مسیر باد غالب به سمت مناطق مسکونی قدس و تهران عملکرد معادن شن و ماسه این شهرستان بطور مستمر تحت پایش ماموران و کارشناسان این اداره  بوده و همین امر بدلیل اهمیت موضوع بیش از 50 درصد از توان و زمان این اداره را بخود اختصاص داده است.

اکار با اشاره به جلوگیری از فعالیت 7 معدن شن و ماسه تا زمان اصلاح نواقص موجود و رفع آلودگی در طول 2 ماه و نیم گذشته اظهار داشت: اصلاح سیستم های آبفشان و کنترل گرد و غبار دستگاه های تولید، آسفالت محوطه و جاده ورودی، افزایش فضای سبز، کاهش ارتفاع دپو، انتقال دستگاه ها به عمق، بازیافت پساب تولیدی در خطوط شستشو و شن و ماسه، مدیریت لجن های حاصله و ارائه فرم های خود اظهاری و مدیریت پسماند از جمله اقدامات لازم در تایید ادامه فعالیت واحدهای شن و ماسه می باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: معدن ، شن ، ماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار