با نصب BlackList Pro؛

پیامک‌ها و تماس‌های مزاحم را مسدود کنید + دانلود

BlackList Pro نرم افزاری قدرتمند برای گوشی های هوشمند اندرویدی است که با استفاده از آن قادر خواهید بود، بر روی پیامک ها و تماس های دریافتی تان فیلتر قرار دهید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در حال حاضر یکی از مشکلات ما در استفاده از تلفن همراه دریافت انواع پیامک های تبلیغاتی و تماس های ناخواسته است، برای رفع این مشکل می توانید با نصب یک نرم افزار ساده و در عین حال کاربردی به نام BlackList Pro پیامک های تبلیغاتی مورد نظرتان را مسدود کنید، برنامه معرفی شده علاوه بر مسدودسازی پیامک ها قادر به مسدودسازی تماس های دریافتی مد نظر شما نیز است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دارا بودن ویجت ارتباطی برای قسمت تنظیمات، قابلیت مسدودسازی شماره ها با استفاده از کدهای آغازگر، امکان تهیه نسخه پشتیبان از لیست سیاه و ... اشاره کرد.


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

  

 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 3.2 مگابایت
 • نسخه: 4.3
 • اجرا در: اندروید 2 و بالاتر
 • امتیاز: 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۳
درود. این برنامه گرفتم، ولی پیامک های تبلیغاتی راکه به آن معرفی میکنم مسدود نمی کنه.موبایل من هوشمنده وقابلیت مسدودکردن تماس راداره امامن فقط برای پیامک این برنامه رادریافت کردم ولی پیامک ها مسدودنمیشه.لطفاَراهنمایی فرمائید.
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۲:۴۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۳
سلام ،با تشکر و آرزوی سلامتی
این نرم افزار رو من نزدیک به یکسال و نیم هست که باهاش کارم میکنم،این یکی رو چون از قبل رو گوشی نصب داشتم از این سایت نگرفتم،بطور کلی این نرم افزار فراتر از بقیه نرم افزارا در این حیطه عملکردی هست ،ولی تو ورژن جدید یه کم رابط کاربریش از ورژن قبلیاش سخت تره،دوم اینکه زمانی که مخاطب لیست سیاه با شما تماس برقرار میکنه به اندازه یه چشم بهم زدن صفحه نمایش رو روشن خاموش میکنه ،که معلوم میشه کسی تو لیست سیاه قرار گرفته ،و سوم اینکه قابلیت بلاک پیامک اون تو آندروید کیت کت ۴.۴.۴ دچار یکسری محدودیت هست که ان شاالله رفع بشه ،لازم میدونم بگم این نرم افزار رو من با توجه به عملکردش رو گوشی خودم سونیz وهواوی G610 نوشتم و شاید رو سایر گوشیها همچین مشکلاتی دیده نشه .
آخرین اخبار