جمع آوری کارگاه تصفیه روغن طیور در پاکدشت پس از دو ماه تعطیلی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از جمع آوری کارگاه غیرمجاز تصفیه روغن طیور با پیگیری های محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،محمودرضا سعید پور با اعلام این خبر گفت: در نیمه مهرماه سالجاری واژگونی یکدستگاه تریلی حامل روغن خام مرغی در کانال آب کشاورزی در یکی از روستاهای شهرستان، منجر به آلودگی بخشی از منابع آب و خاک اراضی باغی و زراعی این منطقه گردید. 

وی با اشاره به اعزام واحد گشت محیط زیست به محل حادثه نسبت به بررسی نوع و شدت آلودگی جهت مشخص شدن تخریب حاصله افزود: با نمونه برداری از محتویات تانکر و روغن های پخش شده در محیط و انتقال نمونه ها به آزمایشگاه، مشخص شد شدت آلودگی زیاد بوده و موجبات آلودگی منابع آب و خاک را فراهم نموده است. 

سعید پور ادامه داد: پس از استماع گزارش شاکیان و گزارش کارشناسی محیط زیست، رئیس دادگاه رسیدگی کننده به شکایت اهالی، دستور پلمپ واحد را صادر کرد.

وی اظهار داشت: این واحد پس از دو ماه تعطیلی ، با درخواست متصدی کارگاه به منظور  جمع آوری و انتقال تجهیزات فک پلمپ گردید. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت در خاتمه از کلیه اتحادیه های صنفی شهرستان خواست تا بدون هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست از صدور هرگونه مجوز کارگاهی خودداری نمایند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: کارآگاه ، پاکدشت ، تعطیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار