سفر رایگان رهبران حزب جمهوری‌خواه آمریکا به سرزمین‎های اشغالی

روزنامه هاآرتص در تحلیلی نوشت: محافظه کاران آمریکایی رایگان به سرزمین‎های اشغالی سفر می‌‌کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، به نوشته این روزنامه صهیونیستی، دو سازمان محافظه کار آمریکایی هزینه سفر رهبران حزب جمهوری خواه به سرزمین‎های اشغالی در ماه آینده را تامین می‎کند. 

"رینس پریباس" رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان در ایمیلی که در 21 نوامبر در مجله تایم منتشر کرد، گفت :این سفر در برنامه کمیته ملی جمهوری خواهان نیست، ولی توسط اعضای این کمیته و میهمانان آن سازماندهی شده است. 

سفر به اسرائیل که از 31 ژانویه تا هشتم فوریه انجام می شود،  توسط دیوید لین، پروژه امریکن رینیوال، یک موسسه سیاسی محافظه کار آمریکایی تامین می شود. دیگر موسسه تامین هزینه مالی این سفر، انجمن خانواده آمریکایی است.

تایم همچنین گزارش داد، سخنگوی کمیته ملی جمهوری خواهان گفت، حدود 60 عضو کمیته جمهوری خواهان یا حدود 36 درصد کل این اعضا خواسته اند در سفر به سرزمین‎های اشغالی شرکت کنند.   

در این ایمیل همچنین آمده است که اعضای کمیته ملی جمهوری خواهان اگر برای این سفر برگزیده شوند،‌یک بلیط دو طرفه هواپیما از فرودگاه جی اف کندی به سرزمین‎های اشغالی دریافت خواهند کرد و هزینه غذا، اقامتگاه، ورودیه ها و هزینه گردشگری آنها پرداخته می شود.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار