خداداد: سازمان لیگ تکواندو با باشگاه ها هماهنگ نیست

مربی تیم تکواندو جوانه می گوید: اگر سازمان لیگ فدراسیون تکواندو با باشگاه های حاضر در لیگ هماهنگ باشد، بازیکنان مطرح خارج از مسابقات قرار نمی گیرند.

بهزاد خداداد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره بیرون ماندن برخی چهره های ملی پوش تکواندو از رقابت های لیگ برتر می گوید: هماهنگی لازم بین برگزارکنندگان لیگ و باشگاه ها وجود ندارد به همین دلیل برخی ملی پوشان نتوانسته اند امسال وارد مسابقات شوند.

وی ادامه داد: در اوایل فصل تکواندو قرار داریم و به همین دلیل ممکن است همه بازیکنان در آمادگی صد در صدی نباشند. با این حال ملی پوشان در تلاش هستند که هم برنامه های باشگاهی و هم برنامه های تمرینی تیم ملی را اجرا کنند.

این قهرمان سابق تکواندو با اشاره به مشکلات لیگ برتر گفت: مربی تیم ملی زمانی بازیکنان را برای مسابقات در اختیار تیم ها قرار می دهد اما برخی مواقع همزمانی مسابقات برون مرزی باعث می شود ملی پوشان نتوانند برای تیم های باشگاهی خود به میدان بروند، به همین علت باشگاه ها هم ترجیح می دهند از بازیکنان غیر ملی پوش و ارزانتر برای مسابقات استفاده کنند، پول کمتری بدهند و در عوض هر زمان که بخواهند از آنها در مسابقات بهره برداری کنند.

وی افزود: با برنامه ریزی های اشتباه نمی شود ملی پوشان را همیشه در اختیار داشت و باشگاه ها هم حق دارند از هزینه ای که کرده اند در بازیهای سنگین بازیکنان اصلی شان را در اختیار داشته باشند.

خداداد با یاداوری اینکه برخی تکواندوکاران مطرح چون محمد باقری معتمد نایب قهرمان المپیک لندن از لیگ برتر خارج شده اند، تصریح کرد: همه این اتفاقات و ناهماهنگی ها باعث شده که بازیکنان مطرح تا همین امروز تیم نداشته باشند و در لیگ برتر به میدان نروند در حالیکه همین مسابقات لیگ است که تکواندوکاران را برای رقابت های مهم خارجی و تیم ملی آماده می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، ایران ، خداداد ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار