صالحی: تکواندوکاران سابقم را به جوانه برمی‌گردانم

سرمربی و مدیر تیم‌های تکواندو جوانه تهران گفت: برای لیگ برتر امسال، تکواندوکاران سابق و موفقم را به تیم جوانه بازمی‌گردانم.

صالحی: تکواندو کاران سابقم را به جوانه بر می‌گردانمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ صالحی درباره شرایط باشگاه جوانه برای لیگ‌های کشوری امسال تکواندو عنوان کرد: امسال شرایط مالی و هزینه‌ها متفاوت شده و وضعیت‌‌‌مان نسبت به قبل خوب است، چرا که می‌خواهیم از حامی مالی دیگری برای حضور در لیگ برتر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: چون از شرایط خوبمان مطمئن هستم، اگر باشگاه جوانه هم در لیگ برتر نباشد، قصد داریم یک تیم دیگر و قدرتمندی را راهی مسابقات لیگ برتر کنیم که موفق هم باشد.

سرمربی تیم جوانه تهران با اشاره به برخی ملی‌پوشان تکواندو که سابقه‌ حضور در این تیم را داشتند، گفت: ما در جوانه چند بازیکن خوب داریم و برای لیگ برتر امسال که شرایط مالی هم میسر شده در نظر داریم چند بازیکن خوب و سابق جوانه را که راهی تیم‌های دیگر شده‌اند را جذب کنیم تا جوانه و یا تیم جدید را برای قهرمانی در لیگ برتر آماده کنیم. در واقع برخی بازیکنان قدیمی جوانه شاگردان خودم بودند که راهی تیم ملی شده‌اند.

وی افزود: قرار است پیشنهاد خود را به برخی بازیکنان سابق بدهیم و سرمایه گذاری خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. علاوه بر آن مثل گذشته تیم‌های رده های سنی پایه را نیز در لیگ‌های کشوری شرکت می‌دهیم. هر چند که در این مدت نامهربانی‌هایی را هم دیده‌ایم.

 صالحی درباره حضور تیم‌های نوجوانان و بزرگسالان جوانه در تورنمنت هلند هم گفت: تعدادی از تکواندوکارانی‌ که در لیگ‌های نوجوانان و بزرگسالان‌ سال گذشته عملکرد خوبی داشتند را به تورنمنت هلند اعزام می‌کنیم. برخی بازیکنان نوجوانان هم که تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند هم مدنظر ما برای این رقابت برون مرزی هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار