تازه‌های نشر؛

"یه حبه قند" به بازار کتاب آمد

فیلمنامه‌ی "یه حبه قند" به قلم "رضا میرکریمی" و با ویراستاری "افشین هاشمی" پس از تغییر مذاق مخاطبان سینمای خانوادگی کشورمان، این بار به بازار کتاب آمد.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، به دنبال موفقیت چشمگیر فیلم سینمایی "یه حبه قند" در جلب توجه مردم به سینماها، این بار فیلمنامه‌ی این اثر با قرارگیری در میان کتاب‌های تازه منتشر شده‌ی انتشارات "سوره‌ی مهر" راه خود را به بازار کتاب باز کرد.

بنابراین گزارش، آنچه که موجب موفقیت فیلم "یه حبه قند" بر روی پرده‌ی نقره‌ای سینماهای کشور شد، چیزی جز موفقیت این فیلم در ارائه‌ی روابط خانوادگی یک خانواده‌ی سنتی و ایران در قالبی جدید و جذاب نبودند.

گفتنی است؛ فیلمنامه‌ی "یه حبه قند" در طول نمایش خود بر روی پرده‌ی سینما نماینده‌ی رسمی ایران برای بخش بهترین فیلم خارجی زبان در مراسم هشتاد و پنجمین دوره‌ی برگزاری اسکار بود، البته به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت این جایزه‌ را تحریم کرده و در آن حضور پیدا نکرد.

لازم به ذکر است؛ این فیلمنامه با دسترسی به جایزه‌ی بهترین فیلم بلند، بهترین فیلم برداری و بهترین بازیگر زن جشنواره‌ی فیلم کازان روسیه،‌ خود را به عنوان فیلمی موفق در عرصه‌ی سینمایی کشورمان مطرح کرد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار